۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
در تصادفات خسارت تا ۲۰ میلیون تومان، منتظر حضور پلیس نباشید

در تصادفات خسارت تا ۲۰ میلیون تومان، منتظر حضور پلیس نباشید

برابر آیین نامه راهور رانندگان مکلفند در تصادفات خسارتی وسیله نقلیه را به سمت راست راه منتقل نمایند، ولی در تصادفات جرحی و فوتی می‌بایست صحنه حفظ شود تا پلیس در صحنه تصادف حضور یابد.

به گزارش بازار، سرهنگ احسان مومنی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ:افزود: در صورت وقوع تصادف خسارتی، ابتدا رانندگان می‌بایست سریعا ضمن اینکه خونسردی خود را حفظ می‌نمایند وسیله نقلیه را به منتهی الیه سمت راست راه و به یک محل امن هدایت نمایند.

وی گفت: اگر تصادف خسارتی باشد و خسارت زیر مبلغ ۲۰ میلیون تومان باشد و رانندگان با یکدیگر توافق داشته باشند و مقصر حادثه تقصیر خود را قبول داشته و اختلافی بین آن‌ها وجود نداشته باشد و هر دو وسیله نقلیه دارای بیمه نامه شخص ثالث معتبر باشند می‌توانند به اتفاق یکدیگر به شرکت بیمه مراجعه نمایند و تا سقف ۲۰ میلیون تومان بدون کروکی پلیس و بدون گزارش پلیس خسارت خود را دریافت نمایند.

پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در تصادفاتی که خسارت تا ۲۰ میلیون تومان است، نیازی نیست رانندگان منتظر حضور پلیس باشند ولی در تصادفات جرحی و فوتی می‌بایست صحنه حفظ شود تا پلیس در صحنه تصادف حضور یابد.

کد خبر: ۱۹۴٬۳۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha