۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تلاش در جهت کاهش قیمت دارو و واکسن‌های دامی

تلاش در جهت کاهش قیمت دارو و واکسن‌های دامی

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران، از تلاش در جهت کاهش قیمت داروها و واکسن‌ها با انعقاد قراردادهای دوجانبه با تولیدکنندگان و واردکنندگان داروهای دامی خبر داد.

به گزارش بازار، مجتبی عالی مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران از تلاش در جهت کاهش قیمت داروها و واکسن‌ها با انعقاد قراردادهای دوجانبه با تولیدکنندگان و واردکنندگان داروهای دامی با همکاری سازمان دامپزشکی کشور خبر داد.

عالی با اشاره به عقد قرارداد جهت خرید و توزیع واکسن تب برفکی به میزان ۳ میلیون دز در سال جاری با شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده، تصریح کرد: برنامه‌ریزی در جهت تأمین و توزیع واکسن‌های چندگانه دامی در نیمه دوم سال جاری و در ادامه سال‌های آتی نیز برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های کشاورزی دامداران ایران همچنین از اختصاص بالغ بر ۴۰ میلیون پلاک دام در چهار سال گذشته خبر داد و گفت: این اقدام در قالب طرح هویت گذاری و شناسنامه دار شدن دام‌های کشور صورت گرفته است.

مجتبی عالی افزود: توسط مرکز اصلاح نژاد کشور در اتحادیه تعداد بالغ بر ۳۱ میلیون دام ثبت سامانه شده و امید می‌رود در دو سال آتی کل دام صنعتی و ۵۰درصد دام روستایی هویت دار شوند.

کد خبر: ۱۹۴٬۲۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha