۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
اضافه شدن ١٠٠ راهدارخانه جدید به چرخه عملیاتی راهداری زمستانی

اضافه شدن ١٠٠ راهدارخانه جدید به چرخه عملیاتی راهداری زمستانی

مدیرعامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای از فعالیت بیش از هزار و ١٥٠ راهدارخانه در جاده‌ها خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی گفت: امیدواریم با همکاری پلیس راه کشور و دیگر نهادها و سازمان‌های مسئول و ذیربط در ارتقای ایمنی حمل و نقل جاده‌ای، بتوانیم کشته‌های ناشی از سوانح جاده‌ای را کاهش بدهیم.

وی با اشاره به اینکه باید تمرکز مسئولان بر روند کاهشی تصادفات جاده‌ای باشد، افزود : این امر نیازمند عزم جدی است و هر سازمانی به فراخور وظیفه‌ای که دارد و اعتبارات و اطلاعاتی که در اختیارش است، می‌تواند در این زمینه اقداماتی انجام دهد.

مدیر عامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای افزود : زمستان امسال به منظور تامین اطمینان خاطر کاربران و مسافران جاده‌ها، ١٢ هزار نیروی راهداری با تلاش شبانه روزی خود با به کارگیری ٩ هزار و ٦٠٠ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری مشغول خدمات رسانی هستند.

امانی گفت: بیش از هزار و ١٥٠ راهدارخانه در جاده‌ها فعال هستند که از این تعداد ١٠٠ راهدارخانه جدید در مقایسه با پارسال به چرخه عملیاتی راهداری زمستانی سال جاری افزوده شد.

وی افزود: با توجه به اقداماتی که در خصوص بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری انجام شده، زمستان امسال به ازای هر ٢٥ کیلومتر یک نمک پاش مکانیکی فعال است.

کد خبر: ۱۹۴٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha