۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
نکات مهم قبل از خرید صندلی ماساژور

نکات مهم قبل از خرید صندلی ماساژور

با پیشرفت تکنولوژی امکانات زیادی برای رفاه انسان تولید شده است.

به گزارش بازار، با پیشرفت تکنولوژی امکانات زیادی برای رفاه انسان تولید شده است. صندلی ماساژور یکی از وسایل رفاهی است که جایگزین ماساژ سنتی شده است. صندلی های ماساژور در انواع مختلفی طراحی و ساخته می شود. صندلی ماساژور با امکانات مختلف و کیفیت بالا در بازار وجود دارد. بنابراین قبل از هر اقدام برای خرید صندلی های ماساژور اطلاعات کافی در مورد انواع صندلی های ماساژور داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

صندلی ماساژور

صندلی ماساژور یکی از انواع وسایل و امکانات رفاهی برای ماساژ است که به آن صندلی ماساژور بی وزنی یا گرانش صفر نیز گفته می شود. این نوع صندلی ماساژور به حالت خوابیده قرار گرفته و پاها به سمت بالا آمده و بدن در حالت افقی قرار می گیرد. استفاده از این صندلی در حالت درازکش حالت بی وزنی برای شخص ایجاد می شود. قرارگیری افراد روی صندلی ماساژور شبیه  حالت بدن فضانوردان در خارج از جو زمین است و نشستن در حالت درازکش به بدن فرد کمک می کند، فشار جاذبه صفر تحمل شود و درد به کمترین حالت خود می رسد.

مطلب پیشنهادی: بهترین مارک صندلی ماساژور چیست؟ معرفی ۴ صندلی ماساژ برتر بازار ایران

یکی از مزایای استفاده از صندلی ماساژور ایجاد حس بی نظیر از زندگی در لحظه است. استفاده از صندلی ماساژور محدود به شرایط و فضای خاصی نیست . از این نوع صندلی ها برای ماساژ بدن در هر شرایطی و در هر محلی مانند منزل و محل کار می توان استفاده کرد. قبل از هر اقدام برای خرید انواع صندلی های ماساژور با مشاوران متخصص شرکت آی رست تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن راهنمایی های لازم را دریافت نمایید. شرکت آیرست انواع صندلی ماساژور را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. این شرکت دارای شعبه های مختلف در سراسر کشور است که به راحتی می توانید انواع دستگاههای ماساژور را خریداری کنید.

ویژگی‌های بهترین صندلی ماساژ

در هنگام خرید صندلی ماساژور باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد که به شرح ذیل است:

دو بعدی، سه‌بعدی یا چهار بعدی بودن صندلی ماساژور

صندلی های ماساژور با توجه به تفاوت در تکنولوژی غلتک هایشان و از نظر فناوری شامل سه دسته صندلی ماساژور دوبعدی، سه بعدی و چهاربعدی طراحی و ساخته میشوند و در صندلی ماساژور غلتک هایی وجود دارد که ماساژ را شبیه سازی می کنند. در این صندلی ها حرکت غلتک ها مانند عمل ماساژ  با حرکت کردن در جهت های مختلف فرد را ماساژ میدهد. در صندلی های ماساژور دو بعدی حرکت غلتک ها در جهت های چپ  و راست، بالا و پایین است. در صندلی های ماساژور سه بعدی حرکت غلتک ها در جهت بالا به پایین و جهت چپ به راست است. اما در صندلی های ماساژور چهار بعدی حرکت غلتک ها شبیه تمام حرکت های غلتک در صندلی ماساژور دو بعدی و سه بعدی است و سرعت نیز به این صندلی ها اضافه می شود.

S-Track یا L-Track بودن صندلی ماساژ

در صندلی های ماساژور دو حالت S-Track و L-Track وجود دارد. این دوحالت نحوه قرارگیری غلتک ها در صندلی ماساژور اشاره دارد. طول غلتک ها در صندلی ماساژور در حالت S-Track تا پایین کمر  و طول غلتک در صندلی ماساژور حالت L-Track تا قسمت پایین و ران ادامه دارد.

ویژگی سیستم گرمایشی صندلی ماساژور

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که به هنگام خرید صندلی ماساژ باید به آن توجه کنید، سیستم گرمایشی صندلی ماساژ است. این سیستم جهت افزایش گردش خون در بدن ماساژ گیرنده تعبیه شده است و مطمئنا بر روی قیمت صندلی ماساژور تاثیرگذار است.

ویژگی حالت بی وزنی مبل ماساژ

در صندلی ماساژور حالت بی وزنی، صندلی در حالت خوابیده است. در این حالت با کاهش فشار به حداقل هیچ وزنی احساس نمی شود.سوالی که وجود دارد این است که حالت بی وزنی چه فایده ای برای بدن دارد.؟در حالت بی وزنی فشار وارد شده به ستون فقرات به شدت کم شده و کمردرد کاهش می یابد. همچنین حالت بی وزنی باعث بهبود جریان خون در بدن فرد شده و استرس کاهش و آرامش ذهنی و فیزیکی ایجاد می شود.

امکان ماساژ پا و ساق پا

در طول روز پاها وزن زیادی تحمل می کنند. از آنجایی که پاها نقش مهم در سلامتی فرد دارند، سلامت پاها اهمیت زیادی دارد. با خرید صندلی ماساژور می توان هر روز با ماساژ درد بدن کاهش می یابد. همچنین در صندلی ماساژور ماساژ پا و ساق پاها انجام می شود. بنابراین در زمان خرید صندلی ماساژور به نوع صندلی و کیفیت آن توجه شود.

قابلیت اتصال صندلی به گوشی از طریق بلوتوث و پخش موزیک

قابلیت اتصال گوشی به صندلی ماساژور در هنگام ماساژ یکی از ویژگی های صندلی ماساژور است تا به راحتی در هنگام ماسا آهنگ و هر محتوای صوتی پخش و شنیده شود.

محدودیت وزن در صندلی ماساژ

محدودیت وزن یکی از ویژگی های استفاده از صندلی ماساژور است که تا محدوده خاصی از وزن قابل تحمل است. در زمان خرید صندلی ماساژور  حداکثر وزنی که صندلی تحمل می کند باید مورد توجه قرار گیرد تا بهترین انتخاب انجام شود.

راهنمای خرید صندلی ماساژور

با توجه به ویژگی هایی که در مورد انواع صندلی ماساژور بیان شد، در هنگام خرید این نوع صندلی ها باید به نکات بیان شده توجه شود تا بهترین صندلی ماساژور از نظر قیمت و کیفیت انتخاب شود. شرکت ها و فروشگاههای بزرگ و معتبری در سطح کشور برای فروش انواع صندلی ماساژور وجود دارد که به راحتی میتوان این نوع صندلی ها را تهیه کرد. برخی از شرکت ها و فروشگاهها فروش صندلی ماساژور را به صورت حضوری و اینترنتی نیز در سراسر کشور انجام می دهند.

معتبرترین مرکز فروش صندلی ماساژور در ایران

شرکت ها و فروشگاههای زیادی در سراسر کشور به صورت حضوری و اینترنتی فروش انواع صندلی های ماساژور را انجام می دهد. شرکت آی رست یکی از شرکت های معتبر تولید کننده انواع صندلی های ماساژور در ایران است که می توان صندلی های ماساژور مورد علاقه و سلیقه خود را سفارش دهید. همچنین به صورت غیرحضوری می توان صندلی های ماساژور را خریداری کرد. مزایای خرید از شرکت آیرست شامل حمل و نقل رایگان صندلی های ماساژور، نصب رایگان صندلی، دارای خدمات پس از فروش به مدت ۸ سال و دو سال گارانتی است.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha