۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹
امکان صدور مجوز صید برای شناورهای صیادی در سواحل مکران فراهم شد
استاندار سیستان و بلوچستان:

امکان صدور مجوز صید برای شناورهای صیادی در سواحل مکران فراهم شد

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور، امکان سامان‌دهی و صدور مجوز صید جدید برای ۱۰۰ فروند شناور کلاس لنج در آب‌های دور فراهم شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در رابطه با صدور مجوزهای جدید برای ۱۰۰ فروند شناور کلاس لنج صیادی آب‌های دور در سواحل مکران، اظهار داشت: رونق تجارت مرزی و معیشت مرزنشینان و همچنین توسعه تبادلات تجاری، ضرورت صدور مجوز برای صیادان عزیز را چند برابر می ‌کند.

استاندار سیستان و بلوچستان، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر در قالب مصوبات سفر ریاست جمهور و در راستای توسعه سواحل مکران به ویژه بندر «شهید رضایی» واقع در شهرستان زرآباد امکان ساماندهی و صدور مجوز صید جدید برای ۱۰۰ فروند شناور لنج صیادی آب‌های دور و ۶۰۰ فروند شناور قایق صیادی فراهم شد.

مدرس خیابانی افزود: صدور مجوز صید برای متقاضیان بند ۵ از طریق سامانه درگاه ملی صدور مجوزها قابل انجام است.

وی تصریح کرد: اعتبار پروانه صید شناورهای جدید بند ۵ یک‌ساله و به‌ صورت موقت بوده که متناسب با سیاست‌های مدیریت صید سازمان شیلات ایران قابل تمدید است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، سواحل گسترده ایران اسلامی و به‌ ویژه سواحل مکران را ثروت عظیم ملی توصیف کردند، تصریح کرد: باید با نگاه راهبردی به سواحل مکران توسعه این منطقه را مقدمه ای بر پیشرفت محلی و ملی بدانیم.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha