۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
«مرتضی حضرت زاده» سرپرست منطقه یک شهرداری همدان شد
با حکم شهردار همدان:

«مرتضی حضرت زاده» سرپرست منطقه یک شهرداری همدان شد

همدان - «مرتضی حضرت زاده» با حکم شهردار همدان به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه یک همدان انتخاب و از زحمات «مهرداد خورشیدوند» در این منطقه تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ ظهر چهارشنبه در مراسمی که با حضور برخی از معاونان و مدیران شهرداری و کارشناسان شهرداری منطقه یک برگزار شد مرتضی حضرت زاده به عنوان سرپرست جدید شهرداری منطقه یک انتخاب و از زحمات مهراد خورشیدوند در این منطقه تقدیر شد.

در این جلسه معاون شهردار همدان با بیان اینکه جابجایی در مجموعه شهرداری امری طبیعی و در واقع جابجایی سنگرهاست، گفت: این جابجایی‌ها نشان دهنده ضعف و عدم توانایی شخص نیست بلکه در راستای پیشبرد اهداف و بهره گیری از ظرفیت افراد در جاهای دیگر است.

مجتبی حمزه رستگار ضمن تبریک به سرپرست جدید شهرداری منطقه یک و تشکر از زحمات خورشیدوند در این منطقه افزود: هر دو بزرگوار از مدیران با سابقه، خوشنام و توانمند هستند و امیدواریم با کمک همکاران منطقه یک شاهد تحول و اتفاقات خوبی در این منطقه باشیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان نیز گفت: تغییرات و جابجایی در شهرداری همدان همواره وجود داشته و امیدواریم این تغییرات به نفع مردم و شهرداری باشد.

رضا ابرار خرم با اشاره به توانمندی‌های سرپرست گذشته و فعلی منطقه یک تصریح کرد: منطقه یک از حیث سرمایه‌گذاری و ظرفیت های مختلف منطقه مهمی است که امیدواریم با کمک همکاران شاهد اتفاقات در سطح منطقه یک باشیم.

همچنین در ادامه مهرداد خورشیدوند از تجربه خوب این منطقه یاد کرد و افزود: هر چند در منطقه یک چالش های مختلفی وجود داشت اما همه در یک کشتی نشسته ایم و باید کمک کنیم اهداف شهرداری و به ویژه این منطقه محقق شود.

مرتضی حضرت زاده سرپرست جدید منطقه یک شهرداری همدان نیز به وضعیت دشوار شهرداری ها از لحاظ مالی و اقتصادی اشاره کرد و عنوان داشت: علی رغم مشکلات شهرداری در طول یکسال گذشته توانسته بر مشکلات فائق بیاید.

حضرت زاده منطقه یک شهرداری را از مناطق مهم دانست و افزود: اتفاقات مثبت این منطقه حاصل تلاش مدیران سابق بوده است و امیدوارم با حمایت شهردار و ستاد شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

در پایان از زحمات مهرداد خورشیدوند در منطقه یک تقدیر و مرتضی حضرت زاده به عنوان سرپرست جدید این منطقه منصوب شد.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha