۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
سازمان اموال تملیکی، ۲۸ آذر ماه حراج حضوری برگزار می‌کند

سازمان اموال تملیکی، ۲۸ آذر ماه حراج حضوری برگزار می‌کند

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی گفت: حراج حضوری این سازمان ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به تارنمای اطلاع رسانی سازمان از جزئیات آن مطلع شوند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، سید حمیدرضا قریشی افزود: حراج حضوری شماره ۱۴۰۱۰۸ در ۲۸ آذرماه برگزار می‌شود که متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱ از کالاهای مطرح در حراج حضوری بازدید به عمل آورند.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی افزود: از آنجائیکه حراج حضوری به صورت حضوری و متمرکز برگزار می‌شود، بازدید از کالاهای مطرح شده در تاریخ فوق از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود که پیشنهاد می‌شود با توجه به تنوع کالاهای مطرح در حراج حضوری قبل از شرکت در جلسه از کالاهای موجود بازدید شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند به منظور اطلاع از فهرست کالاهای مطرح در حراج حضوری و شرایط عمومی فروش و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه کنند.

قریشی در پایان با بیان اینکه این حراج حضوری در مرکز همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، بالاتر از تقاطع جلال آل احمد، بین خیابان ۱۵ و ۱۶ از ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، ادامه داد: در صورت عدم اتمام کالاهای عرضه شده، ادامه حراج به روز بعد موکول خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha