۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
اولویت های بودجه سال جاری محقق نشده اند
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:

اولویت های بودجه سال جاری محقق نشده اند

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس، گفت: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه هیچ کدام از اولویت ها محقق نشده اند، نه اشتغال ایجاد و نه مسکن تحویل مردم شد.

به گزارش بازار، شهریار حیدری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۳ آذرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان، اعمال حق منطقه جنگی بازنشستگان و حق ایثارگری بازنشستگان علیرغم اینکه در بودجه سال جاری پیش بینی شده تاکنون انجام نشده است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس با اشاره به اینکه اولویت های بودجه سال ۱۴۰۱ مسکن، تولید و اشتغال بود، ادامه داد: به دلیل عدم تخصیص اعتبارات از سوی سازمان برنامه و بودجه هیچ کدام از اولویت ها محقق نشده اند، نه اشتغال ایجاد و نه مسکن تحویل مردم شد و نه تولید رونق و ساماندهی یافت.

وی با تاکید بر اینکه مقصر اصلی بی برنامگی های موجود سازمان برنامه و بودجه است اگر مدیریت این سازمان به دشمن سپرده می شد آیا بدتر از این عمل می کرد؟ هرگز!، ادامه داد: بهتر است برای ساماندهی بودجه سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ آقای میرکاظمی محترما از مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کند و شخصی که شرایط این کار و درک آن را دارد در این جایگاه قرار بگیرد.

کد خبر: ۱۹۴٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha