۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
دارندگان سهام عدالت فعلا کدبورسی نیاز ندارند/ریسک کمتر صندوقهای سرمایه گذاری برای مردم
در گفتگو با بازار عنوان شد:

دارندگان سهام عدالت فعلا کدبورسی نیاز ندارند/ریسک کمتر صندوقهای سرمایه گذاری برای مردم

یاسوج- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم برای خرید سهام در ابتدای کار نیاز به داشتن کد بورسی ندارند.

غضنفرآرام در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: مردم در ابتدا با کد ملی می‌توانند سهام بخرند و پس از دو ماه برای خرید و فروش نیاز به کد بورسی دارند.

وی با بیان اینکه افراد می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های ارائه دهنده، کد بورس اخذ کنند، گفت: افراد متقاضی بعد از دو ماه می‌توانند سهام خود را خرید و فروش کنند.

آرام بانک‌هایی که پذیره نویسی و ثبت نام صندوق‌ها در آنها انجام می‌گیرد را بانک ملت، تجارت، صادرات، قرض الحسنه مهر ایران، پارسیان، آینده، پاسارگاد، اقتصاد نوین، بانک ملی، بانک سپه، کشاورزی، مسکن و بانک رفاه کارگران عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امکان اضافه شدن بانک‌های دیگر نیز وجود دارد.

آرام با بیان اینکه بازار بورس یک بازار سرمایه گذاری با ریسک است، گفت: مردم باید مراقب باشند و سرمایه‌های زندگی خود را وارد بازار سهام و بورس نکنند و خانه و ماشین خود را برای سرمایه گذاری در بازار بورس نفروشند.

وی افزود: افرادی که توانایی ورود به بازار بورس را دارند می‌توانند از مزایای این بازار بهره مند شوند و باید با مشاوره درست همه جوانب را بررسی کنند و وارد سرمایه گذاری در بورس شوند.

آرام اظهار داشت: در خصوص ورود به بازار بورس باید مطالعه و مشورت انجام شود.

وی افزود: در این راستا صندوق‌های سرمایه گذاری ابزاری برای کاهش ریسک ورود به بازار سرمایه هستند که شامل سهام داران خرد و سهامدارانی هستند که از تخصص زیادی در بازار سهام برخوردار نیستند.

آرام تاکید کرد: این صندوقها از مالیات معاف هستند و برای معاملات بورس سرعت داشته و نوسان و ریسک کمی دارند.

کد خبر: ۱۹٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Royanajafi DE ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
      0 0
      تورو خدا یه بار دیگه فرصت اصلاح بدین من همه ی اعضای خانوادرو مستقیم زدم تو خونه با دعوا میکنن که چرا مستقیم زدم یه فرصت دیگه بدین غیره مستقیم بزنم ما از بورس هیچی نمیدونیم خواهش میکنم