۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
قیمت گوشت قرمز در خراسان جنوبی ۱۰ هزار تومان گران شد
رئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند:

قیمت گوشت قرمز در خراسان جنوبی ۱۰ هزار تومان گران شد

بیرجند - رئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند از افرایش ۱۰ هزار تومانی قیمت گوشت قرمز در استان خبر داد و گفت: هر کیلو گوشت قرمز در استان به قیمت ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

غلامرضا زجاجی در گفتگو با بازار با بیان اینکه قیمت مصوب گوشت قرمز در ستاد تنظیم بازار خراسان جنوبی ۷۵ تا ۸۰ هزار تومان اعلام شده است، افزود: بازار خرید و فروش گوشت قرمز و دام زنده در خراسان جنوبی در وضعیت خوبی قرار ندارد.

 وی با اشاره به اینکه قیمت دام در استان افزایش داشته و شاهد قاچاق دام و خروج بدون مجوز دام از خراسان جنوبی به سایر استان ها هستیم، گفت: از امروز قیمت هر کیلو گوشت در استان ۱۰ هزار تومان افزایش می یابد.

به گفته وی از امروز قیمت هر کیلو گوشت قرمز گوسفندی در بازار استان ۸۵ تا ۹۰ هزار تومان و گوشت گوساله ۷۰ هزار تومان خواهد بود.

رئیس اتحادیه مواد پروتئینی بیرجند با بیان اینکه قیمت هر کیلو دام زنده پیش از این در استان  ۳۸ هزار تومان بوده است، تصریح کرد: از امروز قیمت هر کیلو دام زنده در استان ۴۵ تا ۴۷ هزار تومان است.

وی با اذعان به اینکه قیمت گوشت قرمز هم اکنون هر کیلو ۱۲۰ هزار تومان در برخی استان ها است، ادامه داد: قیمت گوشت قرمز در خراسان جنوبی با کنترل بازار نسبت به استان های دیگر فاصله زیادی دارد.

زجاجی با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت دام، احتمال گران تر شدن گوشت قرمز وجود دارد، اضافه کرد: با همکاری نیروی انتظامی و دامپزشکی تلاش می شود جلوی گرانی بیشتر گوشت قرمز در استان گرفته شود.  

به گفته وی مردم استان توان خرید گوشت را ندارند و این موضوع سبب رکود خرید و فروش دام زنده شده است.

کد خبر: ۱۹٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha