۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
رونمایی از ۳۰ محصول تولیدات داخلی و عقد قراردادهای بین‌المللی
در ششمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک صورت می گیرد

رونمایی از ۳۰ محصول تولیدات داخلی و عقد قراردادهای بین‌المللی

حدود ۳۰۰ شرکت خصوصی و بین‌المللی به همراه سازمان‌های دولتی در حوزه‌های حمل و نقل و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ ها در ششمین دوره نمایشگاه حمل‌ونقل حضور فعال دارند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، غلامرضا رضائیان دبیر اجرایی نمایشگاه ششم ضمن تبریک انتصاب مهرداد بذرپاش بعنوان وزیر راه و شهرسازی وکسب رای اعتماد نمایندگان خانه ملت از طرف دبیرخانه اجرایی ششمین نمایشگاه حمل و نقل و لجستیک گفت: در این دوره کشورهای روسیه، ایتالیا، چین و سنگاپور بصورت پاویون (غرفه) و همچنین هیئت های تجاری اقتصادی از کشور های روسیه، تاجیکستان، ارمنستان، عمان و بلگراد در نمایشگاه حضور فعال خواهند داشت.

وی افزود: تلاش می‌کنیم تا با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی سالانه، شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان را در صنعت حمل و نقل با هدف تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی حمایت و تشویق کنیم.

رضائیان گفت: برپایی نمایشگاه‌ها به ویژه در سطوح ملی و بین‌المللی از جنبه‌های مختلف موجب پویایی اقتصاد بومی شده و چرخش اقتصادی که برگزاری این نمایشگاه‌ها ایجاد می‌کند موجب رونق فعالیت نخبگان و فعالان اقتصادی می‌شود به همین دلیل است که در برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی در دنیا ایجاد مشاغل از محورهای مهم نمایشگاهی بوده و بسیار مورد توجه است.

دبیر اجرایی ششمین نمایشگاه حمل و نقل لجستیک در پایان از برگزاری از برنامه های جانبی نمایشگاه شامل نشست های خبری و مطبوعاتی معاونین وزارت راه و شهرسازی و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی خبر داد و از علاقمندان برای شرکت در این کارگاه‌های تخصصی دعوت کرد.

کد خبر: ۱۹۳٬۵۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha