۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
مجوز تردد محدود ناوگان باری متوقف در مرز میرجاوه صادر شد
مدیرکل راهداری سیستان و بلوچستان:

مجوز تردد محدود ناوگان باری متوقف در مرز میرجاوه صادر شد

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان از صدور مجوز تردد محدود ناوگان باری متوقف در مرز میرجاوه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن پاکستان از اوایل اسفند پارسال نسبت به بستن مرز مشترک در محل پایانه مرزی میرجاوه و توقف تبادلات مرزی بین دو کشور اقدام کرد که در نتیجه آن تعداد کثیری از ناوگان باری عمدتاً حامل گاز صادراتی در مرز مذکور متوقف شدند.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده توسط استانداری سیستان و بلوچستان، اداره کل گمرکات استان و سایر دستگاه‌های متولی و رایزنی‌های به عمل آمده توسط وزارت امورخارجه، پاکستان از ساعت ۱۰ صبح امروز مجوز ورود محدود ناوگان به خاک خود را از طریق مرز میرجاوه صادر کرده که این مساله تنها شامل ۶۰۰ دستگاه ناوگانی است که از اسفند در مرز متوقف بوده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: این دسته از ناوگان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و مقررات مرزی تنها در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت هشت صبح تا ۱۴ و به تعداد روزانه ۵۰ دستگاه حق ورود به پاکستان و تخلیه محموله خود در محل پیش‌بینی شده در پایانه مرزی آن کشور را دارند و بلافاصله بدون توقف و یا ورود به عمق خاک آن کشور به کشورمان باز می‌گردند.

وی تاکید کرد: تجار، بازرگان و صاحبان کالا و همچنین شرکت حمل و نقل داخلی و بین‌المللی تا اطلاع بعدی از ارسال بار و اعزام ناوگان باری به مرز میرجاوه خودداری کنند.

کرد تصریح کرد: برقراری مجدد جریان تردد عادی ناوگان باری از طریق پایانه مرزی میرجاوه با جدیت از سوی دستگاه‌های متولی در دست پیگیری است.

کد خبر: ۱۹٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha