۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
پرداخت ۸۹۲ میلیارد ریال غرامت به پرونده های خسارت کشاورزی در استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۸۹۲ میلیارد ریال غرامت به پرونده های خسارت کشاورزی در استان همدان

همدان - اسدی، مدیر بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از پرداخت ۸۹۲ میلیارد ریال غرامت به ۱۱ هزار و ۶۵ پرونده خسارت کشاورزان و تولید کنندگان تحت پوشش بیمه کشاورزی در استان همدان خبر داد.

سلیمان اسدی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: بر اساس گزارش صندوق بیمه کشاورزی استان همدان از ابتدای سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ تاکنون ۸۹۲ میلیارد ریال غرامت به تعداد ۱۱ هزار و ۶۵ پرونده خسارت کشاورزان و تولید کنندگان تحت پوشش بیمه کشاورزی پرداخت شده است.

اسدی بیان کرد: از این مبلغ ۱۳.۹ میلیارد ریال در بخش دام به ۳۳۳ دامدار و ۴۰.۲ میلیارد ریال در بخش طیور به ۱۱ تولید کننده و ۸۳۸ میلیارد ریال به بخش زراعت به ۱۰ هزار و ۷۲۱ کشاورز اختصاص داشته است.

وی گفت: در بخش دام و طیور غرامت کل مبلغ خسارت به طور ۱۰۰در صد پرداخت شده است و در بخش زراعت مبلغ ۵۰۳ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان برای گندم دیم پرداخت شده و مابقی آن تا پایان آذر ماه پرداخت خواهد شد.

اسدی اظهار کرد: طی سال زراعی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در بخش زراعت ۲۵۰ هزار هکتار اراضی زراعی توسط ۳۲ هزار کشاورز و در بخش باغی ۵۶۵ هکتار توسط ۹۹۰ باغدار و در بخش دام ۱۴۴ هزار راس دام سبک و سنگین و در بخش طیور ۳۰۰ میلیون قطعه توسط بهره برداران بخش کشاورزی نسبت به بیمه محصولات خود اقدام کرده اند.

مدیر بحران سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تاکید کرد: بهره برداران بخش کشاورزی هرچه سریع تر جهت بیمه محصولات خود اقدام کنند تا در هنگام بروز خسارت با دریافت غرامت از صندوق بیمه کشاورزی بخشی از خسارت وارده را جبران کنند.

کد خبر: ۱۹۳٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha