۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
فرآورش ۱۴۳ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی| گاز زمستان بدون وقفه تولید می‌شود
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

فرآورش ۱۴۳ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی| گاز زمستان بدون وقفه تولید می‌شود

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از فرآورش ۱۴۳ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت: گاز زمستان بدون وقفه تولید می‌شود.

احمد باهوش در حاشیه بازدید از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ورود به فصل سرما و کاهش چشمگیر دما در برخی استان‌ها، ضرورت تامین پرشتاب گاز مردم را دو چندان کرده و مجتمع گاز پارس جنوبی با تمام ظرفیت اسمی در تامین گاز اهتمام دارد.

وی افزود: پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی در دریافت و استحصال گاز و ارسال به نقاط مختلف کشور، بدون وقفه و شبانه‌روزی فعال هستند و یک ثانیه هم روند گازرسانی متوقف نمی‌شود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی از فرآورش ۱۴۳ میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: از نخستین روز سال جاری تا کنون بیش از ۱۴۳ میلیارد متر مکعب گاز از سکوهای دریایی پارس جنوبی دریافت و نسبت به استحصال و فرآورش و انتقال آن به شبکه سراسری اقدام شده است.

باهوش تصریح کرد: در سال جاری بیش از ۱۲۳ میلیارد متر مکعب گاز از پارس جنوبی به خطوط لوله سراسری ارسال شده تا مردم استفاده لازم را ببرند.

وی اضافه کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی برای گرم کردن کانون خانواده‌ها، تمام انرژی خود را به کار گرفته و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که روند گازرسانی یک لحظه هم متوقف نشود.

باهوش بیان داشت: تولید سایر محصولات از قبیل اتان و گوگرد و ... نیز در این مجتمع با کیفیت مناسبی انجام شده و روز به روز شاهد افزایش کمی و کیفی تولید هستیم.

کد خبر: ۱۹۳٬۴۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha