۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
قول‌های دولت در خصوص حمایت از واحدهای صنفی اجرایی نشده است
رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی:

قول‌های دولت در خصوص حمایت از واحدهای صنفی اجرایی نشده است

اراک- رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: قول‌های دولت در خصوص حمایت از واحدهای صنفی اجرایی نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، جمشید زند ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس کل دادگستری استان مرکزی که در دادگستری استان برگزار شد، با اشاره به اینکه بخشنامه های دست و پاگیر سبب خروج سرمایه گذاران از استان مرکزی شده است، اظهار داشت: دویدن دو ساله فردی برای کسب مجوز تجاری ملک که می‌خواهد یک مکان تجاری راه اندازی کند واقعا زمان بر است و باید در این زمینه تجدید نظرهایی صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با شست و شوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه‌ها و فضای کسب و کار خود، نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند گفت: طی مدت شیوع کرونا اصناف و کسبه همکاری بسیار خوبی را داشته اند.

زند ادامه داد: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای تشکیل شود تا موانع سرمایه گذاری را رفع و کار بخش خصوصی را تسهیل کند گفت: پس از شیوع کرونا سه ماه واحد صنفی تعطیل است و قول‌های دولت در خصوص حمایت از واحدهای صنفی اجرایی نشده است.

کد خبر: ۱۹٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha