۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
 ۱۲ شرکت برای واردات خودرو ثبت سفارش دادند
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

 ۱۲ شرکت برای واردات خودرو ثبت سفارش دادند

عباسپور، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از ادامه بررسی طرح ارائه خودرو در بورس کالا در جلسه کمیسیون صنایع و معادن خبر داد.

به گزارش بازار، روح الله عباسپور در تشریح جلسه شامگاه گذشته (۲۰ آذرماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار جلسه کمیسیون در رابطه با طرح پیشنهادی آقای ایزدخواه در رابطه با ارائه خودرو در بورس کالا بود که الان بدون طرح هم ارائه می‌شود.

وی افزود: در نهایت اعضای کمیسیون صنایع و معادن به این نتیجه رسیدند که خودرویی که در بورس ارائه می‌شود به قیمت پایه‌ای که مد نظر است فروش رفت و اگر کشف قیمت شد که بیشتر از آن قیمت مد نظر خودرو بوده در اختیار دولت قرار بگیرد.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: همچنین در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مسئولان مسئولان بسیج اصناف حضور داشتند که گزارشی از اقداماتشان برای اعضای کمیسیون ارائه کردند.

عباسپور در خصوص تعرفه واردات خودرو نیز گفت: منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه حضور داشتند و در پاسخ به سوالی که از ایشان شد گفتند که ۱۲ شرکت ثبت سفارش داده اند و در حال حاضر به دنبال تامین ارز و اقدامات بعدی آن هستند.

کد خبر: ۱۹۳٬۴۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha