۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
زمینه اشتغال پایدار در زندان های سیستان و بلوچستان فراهم می شود
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

زمینه اشتغال پایدار در زندان های سیستان و بلوچستان فراهم می شود

زاهدان - سرپرست اداره اشتغال و حرفه آموزی زندان های سیستان و بلوچستان گفت: با ایجاد کارگاه های جدید زمینه اشتغال پایدار و درآمدزایی مشروع در زندانها فراهم شده و اقتصاد در خانواده زندانیان نیز ارتقا پیدا می کند.

بهمن سرگزی در گفت و گو با بازار، اظهار داشت: مددجویان زندانهای استان سیستان و بلوچستان در طول سال از دوره های آموزشی مهارتی مختلفی بهره مند می شوند تا بتوانند پس از خروج از زندان با مهارت فرا گرفته کسب درآمد کنند.

وی از افتتاح مرکز حرفه آموزی و اشتغال در شهریور ماه امسال در زندان مرکزی زاهدان خبر داد و  افزود: ایجاد کارگاه های جدید در رشته های متفاوت از جمله کارگاه معرق، تولید  سندل، تولید لباس زیر مردانه و جورای باقی هم در کارگروه اشتغال و حرفه آموزی زندان پیشنهاد شده است و در دست بررسی است.

سرپرست اداره اشتغال و حرفه آموزی زندان های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مجموع این اقدامات زمینه اشتغال پایدار و درآمدزایی مشروع را فراهم می کند و اقتصاد در خانواده زندانیان نیز ارتقا پیدا می کند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌ها و اهدافی که با همکاری دستگاه‌های مختلف دنبال می‌کنیم این است که زندانی بعد از گذراندن دوران حبس با آغوش باز به جمع خانواده خود باز گردد و دیگر به زندان باز نگردد از این رو  اصلاح و تربیت زندانیان از برنامه‌های اصلی سازمان زندان‌ها است.

کد خبر: ۱٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha