۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
بهره مندی ۳۰ هزار خانوار ایلامی از طرح «سفره احسان»
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایلام خبر داد؛

بهره مندی ۳۰ هزار خانوار ایلامی از طرح «سفره احسان»

ایلام- زارع، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایلام از بهره‌مندی ۳۰ هزار خانوار ایلامی از طرح سفره احسان خبر داد و گفت: خدمت به مناطق محروم با جدیت ادامه دارد.

محمد زارع در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: پیرو اهداف و برنامه های بنیاد احسان ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره)، به منظور حمایت و یاری رساندن به معیشت افراد محروم و کم برخوردار بسته های پروتئینی حاوی گوشت مرغ در طرح پوی سفره احسان اقدام می‌کند.

وی افزود: در قالب طرح سفره احسان از طریق گروهای جهادی سطح استان؛ بیش از ۱۲۳ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم گوشت مرغ منجمد در بین نیازمندان درحال توزیع است.

زارع، با بیان اینکه بیش از شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید گوشت مرغ توسط بنیاد احسان ستاداجرای هزینه شده است، تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌ها گوشت مرغ مذکور به دست ۳۰ هزار خانوار نیازمند ایلامی می‌رسد.

وی، با بیان اینکه رزمایش سفره احسان یکی از وظایف ستاد اجرایی فرمان امام (ره)در راستای کمک به محرومان است، خاطرنشان کرد: به گروهای جهادی همکار که وظیفه توزیع گوشت مرغ منجمد شده را بر عهده دارند تاکید جدی شده که شأن و کرامت انسانی نیازمندان در حین توزیع کاملا حفظ شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ایلام با اشاره به اینکه ۳۰۰گروه جهادی، خیریه و هیئت مذهبی در سطح استان ایلام با این ستاد همکاری دارند، تصریح کرد: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی با تمام توان پای کار است.

کد خبر: ۱۹۳٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha