۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
پرداخت ۶۰ میلیاردتومان تسهیلات رونق تولید به ۵ واحد صنعتی در استان همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

پرداخت ۶۰ میلیاردتومان تسهیلات رونق تولید به ۵ واحد صنعتی در استان همدان

همدان - استاندار همدان از پرداخت ۶۰ میلیاردتومان تسهیلات از محل رونق تولید به پنج واحد تولیدی در استان همدان خبرداد و گفت: واحدهای تولیدی فعالیت‌های خود را توسعه ببخشند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد ظهر سه شنبه در سی و هشتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: واحدهای تولیدی باید فعالیت‌های خود را توسعه ببخشند؛ زیرا در صورت عدم توسعه، تولید دچار رکود و وقفه خواهد شد.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه بر حمایت از تولید تاکید داشته‌اند و سیاست دولت سیزدهم نیز بر حمایت تام و تمام از واحدهای تولیدی است، افزود: بازرسان مربوطه باید نظارت‌های لازم را بر دستگاه‌های اجرایی در راستای کنترل سوخت و اصلاح الگو مصرف داشته باشند.

استاندار همدان بابیان اینکه ۶۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل رونق تولید به پنج واحد تولیدی در استان همدان پرداخت شد، گفت: با توجه به برودت هوا در این روزها و افزایش مصرف گاز، ضرورت دارد در صرفه‌جویی و کاهش مصرف، دقت لازم را داشته باشیم.

واحدهای تولیدی استان همدان در فصل سرد مصرف سوخت به ویژه گاز را مدیریت کنند و دستگاه‌های دولتی و ادارات صرفه‌جویی مصرف گاز را در اولویت قرار دهند

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی استان همدان در فصل سرد باید مصرف سوخت به ویژه گاز را مدیریت کنند و دستگاه‌های دولتی و ادارات، صرفه‌جویی مصرف گاز را در اولویت قرار دهند، گفت: اصحاب رسانه، بخشی از برنامه‌های خود را به ترویج و تبلیغ در مورد کاهش مصرف توسط مردم در فصل سرد اختصاص دهند.

استاندار همدان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان نی بابیان اینکه محصولات تولید شده باید در مراکز عرضه مستقیم کالا به دست مصرف کننده برسد، گفت: ۳۰ نقطه در همدان و در شهرستان‌ها متناسب با جمعیت تا ۱۰ نقطه به عنوان مراکز عرضه مستقیم کالاهای اساسی و میوه و تره‌بار در نظر گرفته شده است.

قاسمی فرزاد بابیان اینکه با راه اندازی مراکز عرضه مستقیم کالاها، قیمت‌ها متعادل خواهد شد، گفـ: وضعیت ذخایر کالاهای اساسی در استان همدان مطلوب و میزان ذخیره کالاهای استراتژیک حدود دو برابر مورد نیاز است.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha