۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
۳۰ درصد اهداف برنامه ششم توسعه محقق شد
در گفتگو با بازار؛

۳۰ درصد اهداف برنامه ششم توسعه محقق شد

محمودآباد- فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با بیان این که فقط ۳۰ درصد اهداف برنامه ششم توسعه محقق شد، خواستار تدوین برنامه های منطقه ای بودجه شد.

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار بازار با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت قانون اساسی و برنامه های پنج ساله برای تحقق برنامه هفتم توسعه گفت: در حال حاضر بین برنامه های توسعه و بودجه ارتباط لازم برقرار نیست.

وی اظهار داشت: اهداف کمی با بودجه های سالانه مرتبط نیست از این رو شاهد انحراف بودجه هستیم و طبق گزارش ها فقط ۳۰ درصد اهداف برنامه توسعه ششم توسعه محقق شده است.

وی پیشنهاد داد برای موفقیت در برنامه بودجه باید از ظرفیت سندهای مشترک مانند طرح جامع، آب بندان ها، زهکشی ها و غیره بهره گیری و این سندها به صورت منطقه ای تهیه و اجرا شود.

فرزانه با اشاره به این که در زمینه پسماند دارای فصل مشترک بودجه هستیم، گفت: همچنین در بخش مهار آب های سطحی عقب ماندگی داریم که باید از فصل مشترک بودجه بین استان های شمالی کمک و بهره گیری کنیم.

این نماینده مجلس توجه به ظرفیت های محلی و منطقه ای در بودجه را ازدیگر الزامات تدوین قانون برنامه توسعه هفتم ذکر کرد و خواستار توجه به سندهای بالادستی شد.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha