۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹
اجرای ۳۵ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در اردبیل
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

اجرای ۳۵ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در اردبیل

اردبیل- اسلامی، مدیر نظام فنی مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: از سال گذشته اجرای ۱۲۳ طرح ملی در استان اردبیل تحقق یافته و سالیانه ۳۵ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در اردبیل اجرایی شده است.

علی اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اهمیت به تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی استان جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه از سال گذشته اجرای ۱۲۳ طرح ملی در استان اردبیل تحقق یافته و به همین منظور سالیانه ۳۵ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در سطح استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جذب سریع اعتبارات و تحقق اجرای طرح‌های نیمه‌تمام از ضروریات اساسی در استان محسوب می‌شود، گفت: درصدد هستیم با به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه‌تمام و بهره‌برداری از اجرای آن‌ها از ثمرات و نتایج آن نیز بهره‌مند شویم و با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت پیمانکاران و شرکت‌های مشاوره بومی برای اجرای برنامه‌های اقتصادی جزو اولویت‌های اساسی است که در این زمینه در استان اردبیل یک هزار و ۵۶۵ شرکت پیمانکار در ۲۴۸۳ رشته فعالیت می‌کنند که ظرفیت اجرایی این شرکت‌های پیمانکاری ۱۰۸ هزار میلیارد تومان است.

اسلامی بیان کرد: بازار ساخت و ساز با ورود مصالح غیراستاندارد تحت الشعاع قرار گرفته که در این زمینه امری لازم و ضروری است تا دستگاه‌های مربوطه راهکارهای لازم را در این زمینه داشته باشند که باید دستگاه‌های متولی راهکارهای لازم را در این ارتباط داشته باشند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های متولی اجازه عرضه محصولات بی‌کیفیت را ندهند و در این زمینه نظارت بر طبق فعالیت کیفی آن‌ها از طریق کمیته آسفالت باشد و با توجه به این که مشکل چندانی در کیفی‌سازی ساخت و استفاده از مصالح استاندارد وجود ندارد بنابراین باید تمامی موانع در این زمینه برطرف شود.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha