۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
 خودروی اروپایی شبیه «بی ام و» در راه بازار ایران

خودروی اروپایی شبیه «بی ام و» در راه بازار ایران

یکی از محصولات اشکودا در آینده‌ای نزدیک به بازار ایران خواهد آمد که شباهت زیادی به بی ام و سری ۱ دارد.

به گزارش بازار، یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو به صورت مستقیم قرارداد نمایندگی انحصاری و رسمی را با شرکت خودروسازی اشکودا به انجام رسانده است. در مدل‌های انتخاب شده از شرکت اشکودا که قرار است به بازار ایران عرضه شود، نام خودروی اشکودا فابیا هم دیده می‌شود، خودرویی که چهارنسل از طراحی آن می‌گذرد و آخرین نسل این خودرو قرار است به بازار خودروی ایران وارد شود.

اشکودا فابیا دومین محصول پرفروش شرکت اشکودا است که تا به حال ۴.۵ میلیون از این خودرو در سراسر جهان به فروش رسیده است. خودروی اشکودا فابیا خودرویی با کیفیت و قابل اطمینان است و طراحی بسیار زیبایی دارد که به همین علت در میان خودروهای اقتصادی مورد استقبال ویژه‌ای از سوی خریداران قرارگرفته است. در نمای جلو، این خودرو شباهت زیادی با بی ام و سری ۱ دارد.

در نسل جدید فابیا یک بازطراحی عمیق در کابین رخ داده و همه چیز مدرن‌تر و به‌روزتر شده است. البته کابین این خودرو تا حد زیادی شبیه به سئات لئون ۲۰۲۱ است، اما از آن جا که هر دو خودرو محصولی از گروه بزرگ فولکس واگن هستند پس این شباهت چندان عجیب نیست.

امکانات و آپشن‌های جالبی در این خودرو دیده می‌شود که از این منظر نیز خریداران را به خود جذب می‌کند. در نسخه فول این هاچ بک اروپایی امکانات خوبی مثل ترمز اضطراری هوشمند، ۹ عدد ایربگ، کروز کنترل تطبیق پذیر، پارک اتوماتیک، تابلو خوان، تنظیم حالت رانندگی، سیستم استارت و استاپ، گرم کن صندلی‌های جلو، گرم کن فرمان، رادار نقطه کور، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، استارت دکمه‌ای، تهویه دوکاناله اتوماتیک، دریچه تهویه عقب، رادار خطی و سقف شیشه‌ای دیده می‌شود. اشکودا فابیا با وجود چنین امکاناتی توانسته از یورو انکپ ۵ ستاره ایمنی را دریافت کند.

قیمت این خودرو چه قدر است؟
قیمت این خودرو در بازار اروپا بسته به تریم از حدود ۱۹ تا ۲۵ هزار یورو قیمت دارد و بر همین اساس احتمالاً قیمت نسخه وارداتی در ایران پایه‌ای بالای ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیونی داشته باشد.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha