۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
خرید تیشرت چاپی

خرید تیشرت چاپی

بسیاری از افراد معمولا خرید یک تیشرت ساده و بدون طرح را نمی پسندند و دوست دارند تا از انواع طرح های مختلف برای تیشرت استفاده کنند.

به گزارش بازار، بسیاری از افراد معمولا خرید یک تیشرت ساده و بدون طرح را نمی پسندند و دوست دارند تا از انواع طرح های مختلف برای تیشرت استفاده کنند. این طرح ها ممکن است از قبل روی تیشرت چاپ شده باشد یا اینکه خود یک طرح چاپی را برای تیشرت در نظر بگیریم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا درباره خرید تیشرت چاپی اطلاعات لازم را به شما ارائه دهیم و با یکی از بهترین روش های خرید آشنا شویم.

سفارش تیشرت چاپی یک ایده عالی برای هدیه

خرید تیشرت چاپی هم می تواند برای خودتان یک خرید هیجان انگیز باشد و هم می توانید از آن به عنوان یک هدیه و سوپرایز برای دیگران استفاده کرد. فرض کنید تولد یکی از عزیزان شما نزدیک است. حتما به این فکر افتاده اید که یک کادوی خاص برای وی خریداری کنید. اما معمولا بسیاری از هدیه ها ممکن است هم تکراری باشند و هم گران قیمت. در این جا شما می توانید از تیشرت های چاپی با طرح دلخواه برای هدیه استفاده کنید.

 برای این کار می توانید یک طرح یا عکسی که مخاطب شما به آن بسیار علاقه دارد را روی تیشرت چاپ کنید و به وی هدیه دهید. هم چنین می توانید در کنار سفارش تیشرت چاپی، چاپ متن روی لیوان را هم انجام دهید و یک لیوان و تیشرت ست با هم کادو بدهید.

اگر شما مدیر یک کسب و کار هستید و قصد دارید برای مناسبت های مختلف مانند شب یلدا یا عید نوروز به کارمندان خود هدیه بدهید هم می توانید از چاپ عکس روی تیشرت یا چاپ روی لیوان ارزان قیمت استفاده کنید و در کنار هدیه دادن به کارکنان خود از تبلیغات در این زمینه هم استفاده کنید. ممکن است به تازگی یک تیم ورزشی تشکیل داده باشید و نیاز به تیشرت هایی با لوگو یا طرح یکسان باشید. در این صورت می توانید تیشرت های چاپی با طرح یکسان را سفارش دهید و همه تیم با هم لباس با لوگوی مخصوص را بپوشید.

بهترین راه برای خرید تیشرت چاپی

بعد از اینکه از فواید خرید تیشرت چاپی آگاه شدید بهتر است تا یکی از بهترین راه ها را برای این خرید بیاموزید. ما در این جا قصد داریم تا عکس چاپ را به شما معرفی کنیم. این فروشگاه آنلاین یکی از بهترین سایت ها برای خرید اینترنتی تیشرت های سفارشی است که به آسان ترین روش ممکن سفارش شما را ثبت می کند و همچنین محصول را سریع ارسال می کند.

 در این سایت انواع تیشرت با جنس های مختلف وجود دارند که شما می توانید از بهترین اجناس انتخاب کرده و با طرح مورد علاقه خود آن را خریداری کنید. هم چنین رنگ های مختلف سفید، مشکی و طوسی برای تیشرت ها فراهم شده اند.

 شما می توانید چاپ عکس رو لیوان را هم در این سایت داشته باشید. برای اینکه سفارش خود را ثبت کنید باید به بخش فروشگاه سایت بروید تا  طرح آماده برای چاپ روی لیوان یا تیشرت را در آن جا ببینید. می توانید از فروشگاه نیز خرید خود را انجام دهید. هم چنین برای سفارش طرح دلخواه خود باید به بخش چاپ سفارشی رفته و بعد از انتخاب تیشرت یا لیوان مورد نظر، طرح خود را برای سایت بفرستید. پشتیبانی سایت در این مراحل به سوالات شما پاسخ خواهد داد. 

بعد از اینکه طرح را فرستادید باید آن را تایید کنید و بعد از پرداخت وجه، ارسال در سریع ترین زمان ممکن توسط پست و یا تیپاکس خواهد بود و کالاهای خریداری شده برای شما فرستاده خواهند شد. روش چاپی که برای این فروشگاه در نظر گرفته شده است، چاپ سابلیمیشن است. در این روش از چاپ از طریق حرارت طرح با ماندگاری بالا روی لیوان یا تیشرت چاپ خواهد شد. بنابراین هر چند بار که لیوان یا تیشرت شسته شود طرح از روی آن ها پاک نخواهد شد.

http://edit.akschap.com/wp-content/uploads/2022/12/2-4-300x300.jpg

هزینه تیشرت چاپی یا لیوان چقدر است؟

یکی دیگر از موارد مهمی که برای خرید تیشرت چاپی در نظر گرفته می شود، قیمت چاپ روی تیشرت است. در سایت عکسچاپ شما می توانید با مقرون به صرفه ترین قیمت خرید خود را انجام دهید. برای اینکه از قیمت ها اطلاع پیدا کنید می توانید سری به سایت بزنید و قیمت ها را به صورت به روز تماشا کنید. سایت عکسچاپ برای چاپ به صورت جدا هزینه ای را دریافت نخواهد کرد. هم چنین خرید نیز برای شما از یک مبلغی به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

فرقی نمی کند که مسافت دور باشد یا نزدیک. تنها در صورتی برای پست هزینه دریافت خواهد شد که از پست سفارشی برای خرید استفاده کرده باشید. قیمت های این فروشگاه اینترنتی نسبت به بازار ارزان تر است و این ارزان بودن نیز دلیلی بر پایین بودن کیفیت نیست.

هم چنین خرید شما از عکسچاپ با گارانتی پس از خرید انجام می شود. سایت به شما این تعهد را می دهد که در صورت آسیب دیدن خرید در راه ، آن را مرجوع کنید تا یک کالای دیگر بدون پرداخت هیچ هزینه ای دریافت کنید.

کد خبر: ۱۹۳٬۰۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha