۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷
مرغ گران خریدار ندارد،  قیمت ها از فردا میخکوب می شود
رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی در گفتگو با بازار:

مرغ گران خریدار ندارد، قیمت ها از فردا میخکوب می شود

یوسفخانی، رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی از توقف روند افزایشی قیمت مرغ به دلیل عدم کشش در بازار و کمبود تقاضا خبر داد.

مهدی یوسفخانی رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد:  امروز قیمت هر کیلو مرغ زنده با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز قبل به کیلویی هفت هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

وی افزود: قیمت هر کیلو مرغ در کشتارگاه ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان است. همچنین قیمت هر کیلو مرغ در واحدهای پخش با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روزگذشته به ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی خاطرنشان کرد: امروز قیمت هر کیلو مرغ در واحدهای صنفی با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان شده است.

این فعال صنفی با اشاره به اینکه قیمت مرغ طی سه روز اخیر ۶۰۰ تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: از فردا روند افزایشی قیمت مرغ متوقف می شود زیرا بازار کشش این را ندارد که قیمت مرغ بیش از این بالاتر برود.

یوسفخانی گفت: افزایش قیمتی که در بازار مرغ طی روزهای اخیر رخ داد با نرخ مصوب مرغ که از سوی ستاد تنظیم بازار تعیین شده است اما این میزان افزایش نرخ مرغ هم نمی تواند ضرر و زیان مرغداران را جبران کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان پرنده، مرغ و ماهی اظهار کرد: تا زمانی که در بازار تقاضای مصرف مرغ افزایش پیدا نکند شاهد واقعی شدن قیمت مرغ نخواهیم بود.

کد خبر: ۱۹٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha