۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
۵۰ درصد واحدهای  صنعتی راکد استان سمنان احیا شدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

۵۰ درصد واحدهای صنعتی راکد استان سمنان احیا شدند

سمنان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان بابیان اینکه واحدهای صنعتی راکد این استان دوباره باز فعال می‌شوند، گفت: تاکنون ۵۰ درصد این واحدها به چرخه تولید بازگشته‌اند و برخی‌ از آن‌ها تا ۵۰ درصد تولید گذشته را بازیافته‌اند.

حسن آل‌بویه در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه بازگرداند واحدهای صنعتی راکد به چرخه تولید یکی از اولویت‌های استان سمنان است، بیان کرد: این استان دارای بیش از دو هزار واحد صنعتی است که مشکلات اقتصادی سبب شده بود تا برخی‌شان راکد شوند.

وی بابیان اینکه ۵۰ درصد از این واحدهای صنعتی از سال ۹۷ تاکنون به چرخه تولید بازگشته‌اند، افزود: برخی از این واحدها حتی ۵۰ درصد توان تولیدی گذشته‌شان را بازیافته‌اند که این خبر خوبی برای توسعه اقتصادی استان سمنان و همچنین اشتغال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان، بابیان اینکه باز چرخه واحدهای راکد به اشتغال نیز کمک می‌کند، گفت: اعطای تسهیلات به‌منظور رفع کمبود نقدینگی یکی از اقدامات انجام‌شده برای این واحدها بوده است.

آل‌بویه بابیان اینکه تدابیری نیز از سوی مسئولان امر انجام‌شده تا بتوانیم شاهدباز چرخه تولید در این واحدهای صنعتی باشیم، بیان کرد: یکی از این اقدامات اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید است.

وی افزود: احیای این واحدهای تولیدی استان سمنان سبب ایجاد ظرفیت بیش از ۷۵۰ شغل شده که می‌توانیم تا پایان سال شاهد افزایش این آمار نیز باشیم.

کد خبر: ۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha