۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
روند صعودی فعلی «لایت کوین» احتمالا ادامه خواهد داشت| پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۳
تحلیل بازار رمز ارزها؛

روند صعودی فعلی «لایت کوین» احتمالا ادامه خواهد داشت| پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۳

لایت کوین یکی از بهترین پروژه‌های رمزارزی پس از فروپاشی FTX بوده است که بر خلاف تقریباً همه ارزهای دیجیتال آسیب دیده در این مدت، به خوبی از سطح قیمت خود دفاع کرده است.

به گزارش بازار؛ لایت کوین یکی از بهترین پروژه‌های رمزارزی پس از فروپاشی FTX بوده است که بر خلاف تقریباً همه ارزهای دیجیتال آسیب دیده در این مدت، به خوبی از سطح قیمت خود دفاع کرد. به عنوان مثال، در ماه نوامبر، قیمت لایت کوین ۴۳ درصد افزایش یافت و علیرغم روند نزولی در صنعت ارزهای دیجیتال، از پیشرفت خوبی برخوردار شد.

قیمت لایت کوین به دلایل مختلفی در حال بهبود است. اولاً، صنعت کلی ارزهای دیجیتال پس از سقوط FTX در حال بهبودی است و لایت کوین همگام با این روند به پیش می رود. دوم اینکه خروج بیت کوین از صرافی ها باعث شده تا لایت کوین رقیب جدی در این صرافی ها نداشته باشد که بسیاری از سرمایه گذاران این پدیده را مثبت می دانند.

پیش بینی قیمت لایت کوین

روند صعودی فعلی «لایت کوین» احتمالا ادامه خواهد داشت| پیش بینی قیمت در سال ۲۰۲۳


از جنبه فنی همه چیزتایید کننده این موضوع است که احتمالا ادامه روند صعودی فعلی لایت کوین برای چند جلسه معاملاتی آینده نیز ادامه خواهد داشت. با اینحال، ریزش ۳ درصدی امروز قیمت لایت کوین در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه، تا حدی چشم انداز مثبت این رمزارز را زیر سوال برده است.

بنابراین، انتظار می رود لایت کوین تا پایان سال به سطح قیمت ۱۰۰ دلار برسد. احتمال زیادی وجود دارد که روند صعودی آغاز شده فعلی حتی سال آینده نیز ادامه داشته باشد. همچنین بسیار محتمل است که لایت کوین در نتیجه بهبود صنعت ارزهای دیجیتال، شاهد یک حرکت تهاجمی به سمت بالا باشد. با این حال، سقوط به زیر سطح قیمت ۷۰ دلار، تحلیل صعودی فعلی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۹۲٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha