۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
چشم انداز قیمت رمزارز «ماتیک» در میان مدت مثبت است| قیمت تا چه سطحی بالا خواهد رفت؟
تحلیل بازار رمز ارزها؛

چشم انداز قیمت رمزارز «ماتیک» در میان مدت مثبت است| قیمت تا چه سطحی بالا خواهد رفت؟

قیمت رمزارز «ماتیک» در جلسه معاملاتی ۳ درصد کاهش یافته و به روند نزولی ضعیف خود ادامه داد و با اینحال، به نظر می رسد روند قیمت این رمزارز در میان مدت مثبت باشد.

به گزارش بازار؛ قیمت رمزارز «ماتیک» در جلسه معاملاتی ۳ درصد کاهش یافته و به روند نزولی ضعیف خود ادامه داد. روند نزولی اخیر به دنبال افزایش قیمت اواخر نوامبر است که شاهد افزایش ۱۵ درصدی ماتیک در سه روز آخر ماه بود.

علیرغم این افت، بنا به دلیل حمایت بانک مرکزی اندونزی از این رمزارز، چشم انداز میان مدت قیمت آن همچنان مثبت به نظر می رسد. انتظار می‌رود این اقدام بانک مرکزی اندونزی راه را برای میلیون‌ها نفر از اندونزیایی‌ها باز کند تا از طریق وب ۳ وارد بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال شوند. پذیرش ماتیک در حقیقت در را برای میلیون‌ها اندونزیایی برای ورود به بازار کریپتو باز خواهد کرد که نشان دهنده افزایش سرمایه گذاری احتمالی آنها بر روی این رمزارز محبوب خواهیم بود.

پیش بینی قیمت ماتیک

Polygon Matic Price Prediction


به طور کلی، همانطور که در تجزیه و تحلیل فاندامنتال بالا مشاهده شد، ماتیک احتمالاً به سمت روند بهبودی قیمت پیش خواهد رفت. این امر توسط اقدام اخیر قیمت تأیید می شود که به موجب آن، علیرغم اینکه بازار رمزارزها در یک روند نزولی نسبتا ثابت قرار دارد، قیمت ماتیک آن تنها ۵ درصد در ماه کاهش یافته که بیشتر این ریزش نیز در جلسه معاملاتی روز چهارشنبه رخ داد.

بنابراین، انظتار می رود روند نزولی فعلی طی چند جلسه معاملاتی آینده معکوس شود. همچنین، این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد بازگشت مجدد ماتیک به محدوده بالاتر از سطح ۱ دلار باشیم و همانطور که بیشتر سرمایه گذاران انتظار دارند، ممکن است شاهد افزایش آن در بلندمدت تا سطح قیمت ۱.۳ دلار باشیم. با این حال، افت قیمت به زیر سطح قیمت ۰.۸۰ دلار، این تحلیل را نقض خواهد کرد.

کد خبر: ۱۹۲٬۶۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha