۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
 امضای هزار تفاهم‌نامه تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان
سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد

امضای هزار تفاهم‌نامه تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان

قمری وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در توئیتی از امضای هزار تفاهم نامه تامین مالی با شرکت‌های دانش بنیان خبر داد.

به گزارش بازار، یکی از اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم از ابتدای آغاز به کار، توجه و حمایت از صنایع و شرکت‌های فناور در راستای تحقق و پیشبرد اهداف سال ۱۴۰۱ که از سوی رهبر انقلاب سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده، بوده است. بانک مرکزی نیز در این راستا همگام با دولت اقداماتی را انجام داده است.

مصطفی قمری وفا، سخنگوی بانک مرکزی صبح امروز در توییتی از حمایت عملی شبکه بانکی از صنایع و شرکت‌های فناور و دانش بنیان با امضای تفاهم‌نامه تامین مالی ۱۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور که ظهر امروز با حضور دکتر صالح‌آبادی رئیس‌کل بانک مرکزی، دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور امضا می‌شود، خبر داد.

قمری وفا نوشت: تفاهم‌نامه تامین مالی ۱۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور ظهر امروز با حضور دکتر صالح‌آبادی رئیس‌کل بانک مرکزی، دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد و دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور امضا می‌شود.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در این توییت خود به افزایش ۹۰ درصدی ارزش صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال جاری نیز اشاره کرده است که نشان از تاثیرگذاری اقدامات حمایتی دولت و بانک مرکزی از شرکت‌های دانش بنیان دارد.

کد خبر: ۱۹۲٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha