۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
رقابت سریال پوست شیر با سریال آنتن در شبکه نمایش خانگی

رقابت سریال پوست شیر با سریال آنتن در شبکه نمایش خانگی

برای دانلود سریال آنتن میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه نمایید و بصورت قانونی اقدام به دانلود و تماشای آن کنید!

به گزارش بازار، با این که سریال آنتن و سریال پوست شیر، دو فضای کاملا متفاوت از یک دیگر دارند؛ در واقع یکی در ژانر طنز و دیگری در ژانر درام و اجتماعی است ولی با توجه به این که هر کدام یک از این ژانر ها مخاطب خاص خود را بین اقشار مختلف مردم دارند، اما باز برای یکدیگر رقیبی جدی برای سلطه زدن بر جایگاه محبوب ترین سریال اخیرا منتشر شده نمایش خانگی هستند.

توجه : برای دانلود سریال آنتن میتوانید به سایت هکس دانلود مراجعه نمایید و بصورت قانونی اقدام به دانلود و تماشای آن کنید!

معرفی سریال آنتن

مجموعه نمایش خانگی آنتن، یک سریال در ژانر کمدی (طنز) – خانوادگی ایرانی است که کار کارگردانی و تهیه کنندگی آن بر عهده ابراهیم عامریان و نویسندگی آن نیز بر عهده حمزه صالحی بوده است. ایده خلق این سریال به بیان مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه ها به زبان طنز بوده است که توانسته موفق عمل کند و مورد استقبال قابل توجهی توسط مردم قرار بگیرد.

سریال آنتن

عوامل و بازیگران سریال آنتن

همانطور که گفته شد کارگردانی و تهیه کنندگی این سریال شبکه نمایش خانگی بر عهده ابراهیم عامریان و نویسندگی آن را نیز حمزه صالحی عهده دار بوده است. آهنگسازی سریال آنتن را امیر توسلی به انجام رسانده است. تدوین گر این اثر حسن ایوبی بوده است. مدیریت امور فیلمبرداری را نیز میلاد حسینی بر عهده داشته است.

اما در بحث بازیگری سریال آنتن همانند سریال رقیب مورد بحث خود در این مقاله یعنی سریال پوست شیر، با دست پر به میدان آمده و حتی شاید بتوان گفت تیم بازیگری پر و پیمان تری یا به اصطلاح پر تعداد تری را در چنته دارد. از بازیگران این سریال می توان به ‏پژمان جمشیدی، رویا افشار، هادی کاظمی، مرجانه گلچین، بهنام تشکر، الیکا عبدالرزاقی، نعیمه نظام‌دوست، سمانه منیری، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، محمدجواد جعفرپور، عرفان ابراهیمی، ساره رشیدی، سام نوری، نیما مظاهری، مونا فائزی پور، اصغر سمسارزاده، حمیدرضا نعیمی، مهیار مجیب و امیر دژاکام اشاره نمود که تقریبا همگی بازیگرانی نام آشنا و با سابقه درخشان برای مخاطب ایرانی هستند.

پژمان جمشیدی را می توان یکی از گل های سر سبد بازیگری این مجموعه دانست که در حال حاضر یکی از محبوب ترین چهره های طنز ایران است و با حضور خود در هر فیلم و سریالی می تواند خیال تهیه کننده و سرمایه گذاران از فروش آن فیلم یا سریال راحت سازد. پژمان جمشیدی ابتدا با سریالی به نام خود با کارگردانی سروش صحت در تلویزیون که با بیانی طنز به زندگی خود پژمان جمشیدی پس از پایان دوره فوتبالش می پرداخت، آغاز کرد اما طولی نکشید که این مجموعه تلویزیونی به سرآغازی برای موفقیت های بی شمار و محبوبیت بیش از حد او بدل گشت. محبوبیتی که به زعم بسیاری حتی از محبوبیت او در دوران فوتبالش نیز بیشتر است. اگر نگاهی با گیشه فیلم هایی که پژمان جمشیدی در آن ها به عنوان نقش اصلی ایفای نقش کرده است بیاندازیم می بینیم که این دیدگاه، بی راه هم نیست. پژمان جمشیدی سابقه خوبی در شبکه نمایش خانگی دارد و تلویزیون دارد که همگی با استقبال بی نظیر عموم مردم مواجه شده اند. از همین رو او را بدل به یک برگ برنده و گزینه مناسبی برای هر سریال طنزی می کند. از سوابق او در سریال ها می توان به زیرخاکی ۱ تا ۳، دیوار به دیوار ۱ تا ۲، پژمان در تلویزیون و خوب، بد، جلف و آفتاب پرست در شبکه نمایش خانگی اشاره نمود.

دیگر بازیگران این سریال نیز همگی چهره هایی آشنا و موفق برای علاقه مندان به فیلم و سریال در ایران هستند و خیال آن ها را از این سریال راحت می کنند به گونه ای که با یک نگاه به تیم بازیگری این سریال به راحتی می توان متوجه شد که با اثر خوب و قابل قبولی رو به رو خواهیم بود. حضور موفق بازیگرانی همچون مرجانه گلچین، هادی کاظمی، نعیمه نظام دوست و بهنام تشکر در انواع سریال های طنز همچون دودکش، دزد و پلیس، سه دونگ سه دونگ، ساختمان پزشکان، برره، باغ مظفر و ... سندی مناسب برای کیفیت این سریال خواهد بود.

خلاصه داستان سریال آنتن

گوهر (با بازی رویا افشاری) پس از فوت همسرش یک سال درس می خواند و با موفقیت در آزمون کنکور در رشته پزشکی قبول می شود. حالا او با نوه اش هم دانشگاهی می شود و همین موضوع ماجراهایی را در خانواده و دانشگاه پیش می آورد. سریال کمدی آنتن داستان خانواده ای را روایت می کند که با مرگ بزرگ خاندان برایش اتفاقات عجیبی می افتد و  ...

سریال پوست شیر

معرفی سریال پوست شیر

پوست شیر یک سریال شبکه نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام و جنایی محصول شبکه نمایش خانگی در سال ۱۴۰۱ است. جمشید محمودی عهده دار کارگردانی این سریال بوده است. کار نویسندگی پوست شیر را نیز جمشید محمودی به همراه رضا بهاروند به انجام رسانده اند. تهیه کنندگی این اثر بر عهده نوید محمودی بوده است. در سریال پوست شیر بازیگرانی همچون شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پانته آ بهرام و پردیس احمدیه به ایفای نقش پرداخته اند. کار آهنگسازی این سریال را بامداد افشار انجام داده است. فیلم برداری این مجموعه نیز با سرپرستی مهدی غفوری انجام پذیرفته است.

مرجع دانلود سریال پوست شیر بصورت قانونی و حلال کدام سایت است ؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم سایت هکس دانلود مرجع قانونی دانلود فیلم و سریال های شبکه نمایش خانگی می باشد که شما عزیزان میتوانید با خیال آسوده از این سایت استفاده نمایید.

نتیجه گیری

سریال آنتن یک سریال کمدی خانوادگی با حضور فراوان سوپراستار های کمدین است. این سریال توانسته تا به اینجای پخش خود طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند. از طرفی دیگر سریال پوست شیر نیز با حضور سوپراستارهایی همچون شهاب حسینی و هادی حجازی فر و پانته آ بهرام با دست پر به میدان آمده و توانسته بیننده زیادی را به خود جلب کند. اما در آخر پس از پایان یافتن فصل اول این سریال ها باید دید کدام یک توانسته اند در این رقابت جذاب مخاطب بیشتری را جذب کنند و موفق تر عمل نمایند. کلام آخر ، دانلود سریال خون سرد نیز از این سریال ها عقب تر نیست و میتوان این مجموعه را در این رقابت فروش یکی از رقبا دانست.

کد خبر: ۱۹۲٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناصر IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      3 0
      به جرات میشه گفت سریال پوست شیر بهترین سریال نمایش خانگی و شاید بهترین سریال ایرانی است و اصلا قابل مقایسه با آنتن نیست.