۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
ارائه تسهیلات ۲۸۸ میلیارد تومانی برای ۸ طرح دانش‌بنیان اردبیل
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل مطرح کرد؛

ارائه تسهیلات ۲۸۸ میلیارد تومانی برای ۸ طرح دانش‌بنیان اردبیل

اردبیل- عبداللهی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت شغلی ۴۰ هزار نفر با ارائه تسهیلات ۲۸۸ میلیارد تومانی برای هشت طرح دانش بنیان در حال اجرا است.

یاسر عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تلاش همه‌جانبه برای احیای ۸۰ واحد تولیدی راکد تا پایان امسال در استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته که به همین منظور برنامه ۵ ساله برای اشتغال ۴۰ هزار نفر در استان اردبیل تدوین و تمهیدات لازم در این راستا به عمل آمده است.

وی بیان کرد: احیای ۸۰ واحد تولیدی راکد تا پایان امسال برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۵۳ واحد به چرخه تولید بازگشته‌اند و در این ارتباط برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده تا بتوانیم واحدهای راکد را تا پایان امسال به چرخه تولید بازگردانده و شاهد تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: اشتغال‌زایی برای ۴۰ هزار نفر در استان اردبیل با تدوین برنامه ۵ ساله در دستور کار قرار گرفته و یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم توجه شناسایی و احصای واحدهای راکد و فعال در استان است که درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده در این زمینه به خوبی عمل کرده و شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر باشیم.

عبداللهی تصریح کرد: تا پایان امسال تمامی واحدهای راکد قابل احیا به عرصه تولید و صنعت بازمی‌گردند که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده تا بتوانیم با ارائه راهکارهای اساسی و مهم نسبت به توسعه زمینه اشتغال و نیز کاهش نرخ بیکاری که در استان بالای ۱۵ درصد است نقشه راه اشتغال را تا سه سال آینده تدوین کنیم.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای ایجاد فرصت شغلی ۴۰ هزار نفر در استان مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه تسهیلات ۲۸۸ میلیارد تومانی برای هشت طرح دانش بنیان در حال اجرا با اشتغال‌زایی برای ۶۸۰ نفر در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۹۲٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha