۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
بهترین پروژه های مطمئن برای سرمایه گذاری در چیتگر

بهترین پروژه های مطمئن برای سرمایه گذاری در چیتگر

برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در چیتگر با بودجه پایین این مقاله را مطالعه نماید یا با املاک چلسی تماس بگیرید.

به گزارش بازار، در حالی که اخیرا سرمایه گذاری در پروژه های چیتگر با بودجه پایین امکان پذیر شده است، به نظر می رسد خرید واحدهای مسکونی در بخش ۲۲ برای سرمایه گذاران عادی شده است. با توجه به قیمت بالای ملک و واحدهای مسکونی در تهران، سرمایه گذاری در پروژه چیتگر را می توان بهترین فرصت برای داشتن یک واحد مسکونی در تهران دانست؛ چرا که می توانید واحدهای مسکونی در حال ساخت در این منطقه را پیش خرید کنید. یکی از بهترین پروژه های این منطقه پروژه زاگرس می باشد که در ادامه به آن می پردازیم. برای پیش خرید نیز می توانید با املاک بزرگ چلسی تماس حاصل نمایید.

شماره تماس: ۰۲۱۴۸۴۲۵ سایت : ۴۰-۳۰.co

البته تعداد پروژه هایی که فقط به بودجه پایین می توانیید پیش خرید کنید زیاد نیست. اگر می خواهید، با بودجه پایین اقدام به سرمایه گذاری در چیتگر کنید این مقاله را از دست ندهید. پس برای سرمایه گذاری در چیتگر باید اطلاعات کاملی در مورد هر پروژه در منطقه ۲۲ داشته باشید. در ادامه این مطلب مجموعه معتبر چلسی به عنوان یکی از فعالان عرصه خرید و فروش واحدهای مسکونی در منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر قصد دارد مطمئن ترین پروژه سرمایه گذاری در چیتگر را با بودجه پایین به شما معرفی کند.

 

سرمایه گذاری در چیتگر با بودجه پایین

از آنجایی که بسیاری از پروژه های در دست اجرا در منطقه ۲۲ شرایط خاصی را برای پیش خریداران در نظر گرفته اند، می توانید با حداقل بودجه نسبت به پیش خرید واحدهای مسکونی در این منطقه اقدام کنید. شاید پیش خرید واحدهای مسکونی یا خرید سهام این پروژه ها تنها شانس شما برای داشتن یک واحد مسکونی در یکی از مجلل ترین مناطق تهران با پایین ترین بودجه باشد.

پروژه های مطمئن برای سرمایه گذاری در چیتگر مانند پروژه تریتیوم را در ادامه معرفی خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری در چیتگر

پروژه یاران منطقه ۲۲

اولین پروژه مقرون به صرفه در دریاچه چیتگر پروژه یاران است. با توجه به گستردگی واحدهای موجود در این پروژه، می توان واحدی را که متناسب با بودجه خود است انتخاب کرده و با کمترین هزینه در آن سرمایه گذاری کرد. تعداد زیاد واحدهای پروژه یاران از ویژگی های مهم این پروژه است؛ به این ترتیب در پروژه یاران در منطقه ۲۲ ۷۵ واحد در ۴ بلوک با مجموع ۳۰۰ واحد مسکونی ساخته می شود.

همانطور که می دانید در اطراف منطقه ۲۲ امکانات رفاهی و تفریحی زیادی وجود دارد که در اختیار تمامی واحدهای مسکونی قرار دارد؛ بنابراین پروژه یاران نیز از این قاعده مستثنی نیست و ساکنان این پروژه می توانند به راحتی از ایران مال، دریاچه چیتگر دیدن کنند. و همچنین چندین مرکز خرید و شهر بازی.

اگر می خواهید در پروژه چیتگر سرمایه گذاری کنید و بودجه کمی دارید، پیش خرید واحدهای مسکونی ۵۰، ۶۰ و ۷۰ متری ۳ سوراخ یا ۶ سوراخ در پروژه یاران می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. افراد با بودجه ۲۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومانی می توانند مرحله اولیه پیش خرید واحدها را در طرح یاران پشت سر بگذارند و سرمایه گذاری مطمئن را در منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر تهران تجربه کنند.

پروژه رومنس حکیم منطقه ۲۲

گزینه دوم که دریاچه چیتگر برای پروژه های سرمایه گذاری مناسب است، پروژه عاشقانه حکیم نام دارد که می تواند برای بسیاری از سرمایه گذاران مناسب باشد؛ زیرا واحدهای پروژه عاشقانه حکیم دارای ۴ نوع مختلف هستند و برای هر واحد شرایط خاصی تعیین شده است تا همه سرمایه گذاران این فرصت را داشته باشند که خرید واحد در پروژه رومنس حکیم. به جرات می توان گفت که پروژه رومنس حکیم یکی از قابل اعتمادترین پروژه ها در کل دریاچه چیتگر است.

پروژه تریتیوم ۴ منطقه ۲۲

پروژه دیگری که می خواهیم به شما معرفی کنیم پروژه تریتیوم  ۴ در منطقه ۲۲ است. پروژه تریتیوم ۴ در دریاچه چیتگر به دلیل امکانات مهم و ارزشمندی که در اختیار ساکنانش قرار می دهد در سراسر شهر تهران شناخته شده است. بنابراین مشاهده می شود که پروژه دارای شرایط بسیار ساده و با پیش پرداخت بسیار کم است و فرصت طلایی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند؛ چرا که شما می توانید با کمترین هزینه و پرداخت اقساطی صاحب یک واحد مسکونی در پروژه تریتیوم ۴ شوید.

۳ نوع واحد مسکونی تریتیوم ۴ شامل ۱۲۴، ۱۳۸ و ۲۲۴ متر مربع در منطقه ۲۲ وجود دارد. با پیش خرید واحدهای مسکونی این پروژه می توانید ۳۰ درصد مبلغ را ظرف ۳۶ ماه (۳ سال) و ۷۰ درصد مبلغ را ظرف ۶۰ ماه (۵ سال) پرداخت کنید و مالک واحدهای مسکونی شوید. از نکات بارز این واحدها پنت هاوس های ۲۲۴ متری برای علاقه مندان و زندگی لوکس برای همه می باشد.

کد خبر: ۱۹۲٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha