۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
گسترش روابط تجاری بین بوشهر و کشور کویت
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

گسترش روابط تجاری بین بوشهر و کشور کویت

بوشهر- رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از گسترش روابط تجاری بین بوشهر و کشور کویت خبر داد.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استان بوشهر و شهرستان دشتستان ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی دارند و حمایت از تولیدکنندگان بویژه در حوزه بازاریابی و خرید تضمینی محصولات و همچنین تسهیل صادرات در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: خرما و گوجه‌فرنگی از محصولات عمده تولیدی در دشتستان هستند که پیگیری مداومی برای صادرات این محصولات انجام دادیم و به نتایج خوبی نیز رسیدیم.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رایزنی با شهرداری تهران و اختصاص غرفه‌ها و میادین شهرداری تهران برای عرضه خرما و گوجه‌فرنگی از اقداماتی است که رضایت خاطر تولیدکنندگان را فراهم کرده است.

رضایی با تاکید بر اهمیت صادرات محصولات تولیدی شهرستان گفت: با قطر و روسیه رایزنی خوبی شد و اکنون شاهد صادرات محصولات کشاورزی به این دو کشور هستیم.

وی با اشاره به دیدار خود با سفیر کویت در ایران یادآور شد: در چند سال اخیر، کویت در کشورمان سفیر نداشت و سفارت کویت با کاردار اداره می‌شد که با فعالیت قوی دولت جدید، اکنون سفیر جدید کویت در ایران فعال است.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: دیداری با المنیخ سفیر کویت در ایران داشتم و این کشور، علاقه‌مندی خود برای گسترش مبادلات تجاری با ایران و بویژه استان بوشهر را اعلام کرد.

وی گفت: روابط تجاری بین بوشهر و کویت گسترش می‌یابد و بدون تردید شاهد رونق کسب و کار و بهبود تولید خواهیم بود.

کد خبر: ۱۹۲٬۰۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha