۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳
تجهیزات مورد نیاز ساخت تصفیه خانه «مهاجران» وارد همدان شد
استاندار همدان:

تجهیزات مورد نیاز ساخت تصفیه خانه «مهاجران» وارد همدان شد

همدان - استاندا همدان گفت: تجهیزات مورد نیاز ساخت تصفیه خانه «مهاجران» وارد کارگاه شده و اقدامات لازم برای نصب این تجهیزات در حال انجام است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در حاشیه بازدید از روند ساخت تصفیه خانه (مهاجران) پروژه آبرسانی بلند مدت به همدان افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط وزارت نیرو و افزایش تعداد نیروهای اجرایی پیمانکار، سرعت ساخت تصفیه خانه طرح آبرسانی بلند مدت به همدان افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: هم‌اینک قدرت انتقال آب به همدان تا یک هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه فراهم شده اما تجهیزات کنونی ما برای تصفیه آب ۶۰۰ لیتر در ثانیه است.

استاندار همدان ادامه داد: با تلاش وزارت نیرو، قرارگاه بعثت و شرکت آب منطقه‌ای استان همدان، تا چند ماه آینده با بهره برداری از تصفیه خانه مهاجران، ظرفیت تصفیه آب به میزان یک هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه فراهم می‌شود.

وی تاکید کرد: بیشتر تجهیزات مورد نیاز برای ساخت این تصفیه خانه وارد کارگاه شده و اقدامات لازم برای نصب این تجهیزات در حال انجام است.

وی عنوان کرد: افزایش گروه‌های کاری یکی از لازمه‌های سرعت بخشیدن به این طرح است تا هرچه سریع تر این تصفیه خانه تکمیل و آماده بهره برداری قرار گیرد.

استاندار همدان اظهار داشت: با تکمیل و بهره برداری از این تصفیه خانه، آب با ظرفیت یک هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه تصفیه و از همین مکان (مهاجران) برای توزیع، به مخازن شهری و شبکه آبرسانی همدان متصل می‌شود.

وی تصریح کرد: مجموع ظرفیت این تصفیه خانه سه هزار و ۶۰۰ لیتر در ثانیه است که در فازهای بعدی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

قاسمی فرزاد گفت: ظرفیت فاز نخست آبرسانی به همدان ۶۰۰ لیتر در ثانیه بود که هم اینک این آب به شبکه آبرسانی شهری متصل و مشترکان در حال استفاده از آن هستند.

وی تاکید کرد: در فاز دوم نیز، تا چند ماه آینده ظرفیت انتقال آب به همدان به یک هزار و ۲۰۰ لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد و در فاز سوم این میزان به یک هزار و ۸۰۰ لیتر در ثانیه می‌رسد.

کد خبر: ۱۹۱٬۹۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha