۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
انواع پمپ طبقاتی

انواع پمپ طبقاتی

آیا میدانید معرفی پمپ طبقاتی و عملکرد آن به چه منظوری صورت می گیرد؟

به گزارش بازار، آیا میدانید معرفی پمپ طبقاتی و عملکرد آن به چه منظوری صورت می گیرد؟ در رابطه با انواع پمپ طبقاتی چه می دانید؟ با نکات مهم خرید بهترین پمپ طبقاتی آشنا هستید. پمپ ها به عنوان بهترین دستگاه های کاربردی جهت پمپاژ سیالات استفاده می شوند. مدل های مختلفی از انواع پمپ در بازار وجود دارد. هم اکنون شرکت ویژن پاور به عنوان یک مرکز فروش انواع پمپ های درجه یک در ادامه توضیحات بیشتری را در رابطه با انواع پمپ طبقاتی و قیمت پمپ طبقاتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

پمپ طبقاتی و عملکرد آن

پمپ به عنوان یکی از وسیله های بسیار مهم و کاربردی است که در صنایع جهت پمپاژ سیالات مختلف از آنها استفاده می کنند. پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند اما یکی از بهترین مدل پمپ های موجود در بازار شامل پمپ طبقاتی است. پمپ های طبقاتی را با نام پمپ گریز از مرکز می شناسند که شامل چند طبقه هستند. در ساختار مدل پمپ های طبقاتی از دو یا تعدادی پروانه استفاده کرده اند که روی یک محور یا حتی محور های گوناگونی نصب شده اند. برای مصارفی با فشار بالا پروانه ها به صورت سری و برای دبی بالا پروانه ها به صورت موازی نصب می شوند. این نوع پمپ های طبقاتی نیز خود در مدل های عمودی و افقی طراحی شده اند. هر یک از انواع پمپ طبقاتی دارای ساختار خاصی بوده و عملکرد خاصی نیز دارند.

مدل های عمودی شامل پمپ گریز از مرکزی هستند که از چند طبقه تشکیل شده و پروانه های آنها به صورت سری روی محور عمودی قرار می گیرد. از این پمپ ها بیشتر برای پمپاژ آب ساختمان استفاده خواهند کرد. اما مدل های افقی به صورت افقی بوده و طبقات آنها روی محور افقی قرار دارد. این پمپ‌ها توسط مکش سیال را به داخل خود کشیده و پس از عبور از پروانه و هر طبقه آن را به بیرون خواهند راند. شما باید برای خرید هر یک از انواع پمپ طبقاتی به نوع نیاز، قدرت و سرعت انتقال سیال مورد نظر توجه داشته باشید. چرا که این پمپ ها با نظر قرار دادن مشخصات مختلف در انواع مدل، طرح و حتی برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند. قیمت انواع پمپ طبقاتی نیز با در نظر قرار دادن تمامی مشخصات مختلف مورد بررسی قرار می گیرد.

قیمت پمپ طبقاتی

انواع پمپ طبقاتی

انواع پمپ طبقاتی

پمپ طبقاتی به عنوان پمپ های بی نظیر موجود در بازار است که از نوع پمپ گریز از مرکز هستند. این پمپ های طبقاتی که از دو یا چند پروانه تشکیل شده‌اند با در نظر قرار دادن مشخصات مختلف طبقه بندی می شوند. هر یک از انواع پمپ طبقاتی موجود در بازار دارای مشخصات مختلف و البته کاربرد متفاوتی هستند. این پمپ ها برای مصارف مسکونی، کشاورزی، آتش نشانی، دیگ بخار، سیستم ترمودینامیکی، فاضلاب صنعتی و غیره استفاده می شوند. هم اکنون در بازار شاهد خرید و فروش انواع پمپ طبقاتی هستیم. از مطرح ترین پمپ طبقاتی موجود در بازار شامل:

یکی از پرفروش ترین و پرکاربردترین انواع پمپ طبقاتی پمپ وکائل است. این پمپ به عنوان بی‌نظیرترین پمپ فشار قوی طبقاتی شناخته می شود و به عنوان نوعی پمپ گریز از مرکز و طبقاتی متشکل از محفظه و طبقات مختلفی هستند. طبقات مختلف این پمپ توسط پیچ به یکدیگر متصل شده اند. حال اینکه داخل هر یک از محفظه ها به صورت جداگانه یک دیفیوزر و پروانه نصب است. پمپ وکائل نیز همانند دیگر پمپ های موجود در بازار با مشخصات خاصی جهت استفاده برای آبرسانی مصارف صنعتی، آبیاری بارانی و غیره طراحی می شود. این پمپ ها خود دارای تنوع بسیار زیادی هستند. به طور کلی قدرت عملکرد این پمپ ها ایده‌آل است چرا که وکائل با بهره مندی از علم روز و با کیفیت فوق العاده عالی طراحی می شود. این پمپ نیز جهت جابجایی سیالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

طراحی این پمپ ها بسیار خاص بوده و قسمت محفظه مکش و محفظه طبقاتی همچنین رنگ آب بندی آن ها قابلیت تعویض دارد. جنس پمپ وکائل در برابر مایعات خورنده بسیار مقاوم است از این رو می‌توان آن را برای مصارف حساس استفاده کرد.

نکات مهم خرید بهترین پمپ طبقاتی

همانگونه که اشاره شد، پمپ آب طبقاتی به عنوان یکی از پمپ های کاربردی است که انواع مختلفی دارد. هر یک از انواع پمپ طبقاتی نیز دارای مزیت های خاص و مشخصات گوناگونی هستند. از مهمترین انواع پمپ های طبقاتی می‌توان به پمپ وکائل اشاره کرد که در برابر مواد خورنده مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. افرادی که قصد خرید پمپ وکائل یا این مدل پمپ گریز از مرکز طبقاتی دارند، بایستی به نکات بسیار مهمی توجه داشته باشند. این نکات به شما کمک می کند تا بهترین پمپ را متناسب با نیاز خود بخرید.

• از مهمترین پارامترهایی که برای خرید این پمپ آن توجه داشت قطر دهانه مکش است. توجه به قطر دهانه مکش و رانش به عنوان نکات مهمی به شمار می رود که روی حجم سیال جابجا شده تاثیر دارد.

• دو در دقیقه از دیگر فاکتورهایی است که حتما به هنگام خرید انواع پمپ طبقاتی آن را در نظر بگیرید. قطعاً که بهترین پمپ وکائل به تناسب قدرت موتور و کیفیت خود دور دقیق استاندارد نیز دارد.

• تعداد پروانه و قطر پروانه بکارگیری شده در ساخت پمپ نیز روی قدرت و سرعت عملکرد آن تاثیر بسیار زیادی دارد.

• اصلی ترین و مهمترین نکته ای که هنگام خرید پمپ وکائل و هر نوع پمپ دیگری بایستی به آن توجه کرد قدرت موتور است که به کیلووات بررسی می‌شود. البته قدرت موتور به اسب بخار نیز بایستی مورد توجه قرار بگیرد. هرچه قدرت و کیفیت موتور این پمپ ها بهتر و بیشتر باشد قطعاً کیفیت و سرعت عملکرد پمپ نیز افزایش پیدا میکند.

• برند دیگر پارامتر مهمی است که همه کاربران باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشند. برندهای بسیار زیادی از انواع پمپ در بازار وجود دارد. سطح فروش برندهایی بیشتر است که کیفیت مطلوب تری دارند، پس به دنبال بهترین برندهای ایران و جهان باشید.

نتیجه

پمپ طبقاتی به عنوان بی نظیر ترین پمپی است که در مدل های مختلف در بازار وجود دارد. پمپ وکائل به عنوان یکی از انواع پمپ طبقاتی پرفروش بازار شناخته می شود. این پمپ عملکرد خاص و مشخصات بسیار ویژه ای دارد. اگر به دنبال بهترین پمپ طبقاتی موجود در بازار هستید که به قیمت ارزان آن را بخرید می توانید به فروشگاه ویژن پاور مراجعه داشته باشید. این مجموعه به صورت آنلاین فعالیت دارد و بهترین پمپ طبقاتی شرکت های تولید کننده معتبر ایران و جهان را به دست شما عزیزان می رساند.

کد خبر: ۱۹۱٬۹۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha