۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اردبیل
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان اردبیل

اردبیل- رئیس پارک علم و فناوری اردبیل گفت: اهمیت به پرداخت تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استان با ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که در صدد هستیم به ۵۰ درصد برسانیم.

یوسف عباس‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اهمیت به پرداخت تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی استان اردبیل با ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که درصدد هستیم این میزان را با هدفگذاری‌های به عمل آمده به ۵۰ میلیارد تومان برسانیم و نسبت به قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بخشی از منابع را به صندوق‌های پژوهش و فناوری تخصیص دهیم.

وی افزود: توجه به ارائه خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان برای محصولات غیردانش‌بنیان جزو اولویت‌های اساسی است و در این زمینه توجه به شرکت‌های فناور غیردانش‌بنیان و استارتاپ‌ها از این محل مشکلی ندارد و با توجه به این که اردبیل نقطه عطفی در نمایش توان و ظرفیت پژوهشگران و فناوران دارد بنابراین نیازمند برنامه‌ریزی‌های اساسی در این زمینه هستیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل خاطرنشان کرد: ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی و تلاش سرمایه‌گذاران و صنعتگران برای تامین نیازهای فناورانه با جدیت اساسی مبنای کار قرار گرفته و در این زمینه اهمیت به بهره‌گیری از خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی بسیار مهم و حائز اهمیت است.

عباس‌پور اذعان کرد: ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و توجه به بحث اشتغال‌زایی با وام کم‌بهره متناسب با نیازهای شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف توسعه شرکت از اولویت‌های اساسی است و در این زمینه به دنبال بهره‌گیری از محورهای بیانیه گام دوم و توجه به جهاد علمی برای تحقق محورها هستیم که انتظار می‌رود بتوانیم به جایگاه مورد انتظار دست یابیم.

وی افزود: نباید از هیچ تلاشی در استان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان دریغ شود چرا که با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری به این مهم تاکید کرده و در راستای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه خواستار توجه ویژه شده‌اند.

کد خبر: ۱۹۱٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha