۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶
درخواست تأمین ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پایاب سد خداآفرین
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

درخواست تأمین ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پایاب سد خداآفرین

اردبیل- شایقی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل گفت: برای تکمیل پروژه‌ عظیم آبی و خاکی شبکه پایاب سد خداآفرین درخواست تأمین اعتبار چهار هزار میلیارد تومانی را کرده‌ایم.

داود شایقی در گفتگو با خبرنگار بازار، ‌اظهار کرد: پروژه پایاب سد خداآفرین از پروژه‌های مهم و پیشران استان اردبیل است که از محل سفر رئیس جمهور برای تکمیل آن اعتبار خوبی پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از این پروژه متعلق به عشایر غیور مغان است که با بهره‌برداری کامل امکان افزایش تولید محصولات کشاورزی مختلف پیش‌بینی می‌شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با اجرایی شدن این پروژه آبی _ خاکی شمال استان اردبیل علاوه بر افزایش تولید به توانمندی اقتصادی و تولید ثروت جامعه عشایری و روستایی کمک خواهد کرد تا شرایط بهتری را شاهد باشیم.

شایقی توانمندی‌های جامعه عشایر را یادآور شد و بیان کرد: در سال‌های اخیر سعی کردیم تا منابع خوبی را برای خدمت‌رسانی در حوزه آب، برق، راه و تأمین نهاده‌های دامی به عشایر استان ارائه کنیم که امسال نیز اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده است.

وی از دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست؛ از محل منابع ملی و استانی برای تکمیل پروژه‌های خدمات‌رسانی عشایر استفاده کرده و به این روند سرعت بیشتری ببخشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل افزود: برای تکمیل پایاب سد خداآفرین از رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه مبلغ ۴ هزار میلیارد تومان درخواست کردیم تا با تأمین آن از ردیف‌های ملی بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم

کد خبر: ۱۹۱٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha