۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
یک کلاس خاص شیمی آلی در اصفهان!

یک کلاس خاص شیمی آلی در اصفهان!

اصفهان - محمدشفیعی، نماینده کانون قلم چی پسران اصفهان از یک کلاس شیمی خاص در اصفهان می‌گوید.

به گزارش بازار، محمدرضا محمد شفیعی در جمع خبرنگاران با اشاره به تدوین و انتشار کتاب جدید «شیمی کربن» توسط کانون فرهنگی قلم چی اظهار کرد: این کتاب شامل، شیمی آلی دوره دوم متوسطه (کل مطالب شیمی آلی یازدهم و دوازدهم) و شامل نکات مهم، حل مسائل، نامگذاری‌ها و رفع سوالات و مشکلات پایه‌ای دانش آموزان در این مبحث مهم است.

وی با بیان اینکه چند گذشته روز جمعه ۱۱ آذر یک کلاس آموزش شیمی آلی، بر اساس این کتاب به مدت پنج ساعت در کانون اصفهان، خیابان توحید، چهارراه پلیس برگزار شده است، افزود: هم اکنون با توجه به استقبال زیاد مقرر شده در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته در اصفهان، یک کلاس شیمی برای دانش آموزان کنکوری پایه یازدهم و دوازدهم برگزار می‌شود.

مدیر کانون فرهنگی قلم چی که عضو هیأت علمی و فوق دکتری این رشته را دارد و جزو محققین برتر است؛ با بیان اینکه منبع اصلی کتاب، «شیمی کربن» از انتشارات کانون فرهنگی آموزش قلم چی است، بیان کرد: دانش‌آموز پس از گذراندن این دوره آموزشی، در فهم مطالب شیمی آلی یازدهم و دوازدهم و پاسخ به سوالات امتحانی و کنکور هیچ مشکلی ندارد.

وی ادامه داد: این کلاس هم به شکل آنلاین و هم حضوری برگزار شده و مطالب مطرح شده در کلاس نیز در اختیار شرکت کنندگان در این دوره آموزشی قرار می‌گیرد، همچنین به منظور یادآوری مطالب تدریس شده، هر هفته مطالب آموزشی شیمی آلی در گروه ایجاد شده، قرار گرفته و رفع اشکال نیز توسط استاد انجام می‌شود.

محمدشفیعی با بیان اینکه هزینه این کلاس خاص فقط ۱۰۰ هزار تومان است و برای دانش آموزان بورسیه کانون به صورت هدیه ارائه و پشتیبانی می‌شود، تاکید کرد: یکی از امتیازات ویژه کانون فرهنگی آموزشی قلمچی علاوه بر آزمون‌های برنامه‌ای که قدمت ۳۰ ساله دارد، کتاب‌هایی برای داوطلبان ابتدایی، دبیرستان دوره اول و دوم است که به اندازه نیاز دانش‌آموز تا یک سطح بالاتر مطالب مفیدی را در خود جای داده است.

گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت https://www.kanoon.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۳۰۹۱۳۷۷۷ تماس بگیرند.

یک کلاس خاص شیمی آلی در اصفهان!

کد خبر: ۱۹۱٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha