۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷
استقرار صنایع بزرگ در زنجان باید تقویت شود
رئیس خانه صنعت استان زنجان:

استقرار صنایع بزرگ در زنجان باید تقویت شود

زنجان- نباتچیان، رئیس خانه صنعت زنجان گفت: طی چند سال گذشته با جذب سرمایه گذاری و استقرار صنایع بزرگ در استان شاهد توسعه صنعتی هستیم و باید این حرکت تداوم داشته باشد. 

سید سجاد نباتچیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی چند سال گذشته با جذب سرمایه گذاری و استقرار صنایع بزرگ در استان شاهد توسعه صنعتی در استان هستیم،گفت: باید این حرکت در استان تداوم داشته باشد.

وی از افزایش سهم صنعت استان زنجان در اقتصاد خبر داد و بیان داشت: روند حرکت توسعه صنعتی استان اگر به همین روندی که شکل گرفته ادامه پیدا کند پیامدهای قابل توجهی در رشد شاخص‌ها برای استان خواهیم داشت.

رئیس خانه صنعت استان زنجان گفت: در حال حاضر تولید کنندگان سخت‌ترین شرایط اقتصاد کشور را پشت سرگذاشتند و باید قبول کنیم که تولیدکننده‌ها در این شرایط جنگی، سربازان این حوزه هستند.

نبانچیان بر لزوم حمایت جدی از تولید کنندگان در استان تاکید کرد و بیان داشت: در راستای تحقق شعار سال باید بخش دولتی حمایت لازم از سرمایه گذاران را داشته باشد چرا که مقام معظم رهبری بر تقویت تولید بسیار تاکید دارند.

نباتچیان تصریح کرد: تولید ب حمایت محقق می شود بنابرانین رئیس جدید سازمان صنعت،معدن و تجارت استان باید همراه خوبی برای سرمایه گذاران باشد.

کد خبر: ۱۹۱٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha