۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
گردهمایی اعضای شورای عالی مالیاتی برگزار شد
با حضور داود منظور؛

گردهمایی اعضای شورای عالی مالیاتی برگزار شد

موضوعات، طرح‌ها و برنامه‌های نظام مالیاتی در گردهمایی اعضای شورای عالی مالیاتی با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از رسانه مالیاتی ایران، گردهمایی اعضای شورای عالی مالیاتی با حضور داود منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، محمد مسیحی رئیس و اعضای شورای عالی مالیاتی با هدف هم اندیشی و هم افزایی درخصوص برخی از مهم‌ترین پروژه ها، طرح‌ها و برنامه‌های نظام مالیاتی در محل ستاد سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.

منظور در این گردهمایی با اشاره به اهمیت استفاده از تجارب ارزشمند اعضای شورای عالی مالیاتی، گفت: اعضای شورا گنجینه انسانی سازمان امور مالیاتی کشور هستند و بایستی از نقطه نظرات فنی و تخصصی آن‌ها در مراحل تدوین و اصلاح قوانین، پیاده سازی و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های سازمان و همچنین انتقال تجارب آنان به کارکنان سازمان امور مالیاتی بیش از پیش استفاده شود.

در این جلسه، محمد مسیحی رئیس شورای عالی مالیاتی با ارائه گزارش اقدامات و عملکرد شورای عالی مالیاتی به تشریح برنامه‌های شورا پرداخت و توضیحاتی در زمینه الکترونیکی شدن فرایند رسیدگی به اعتراضات و شکایات ارائه کرد.

در ادامه موضوعات مختلفی همچون ضرورت استفاده از ظرفیت شورا در مباحثی همچون عملیات بازبینی گزارشات مالیاتی، کمک در رفع سوالات و ابهامات همکاران مالیاتی در ادارات کل و همکاری در اصلاح و تدوین بخشنامه‌ها با رویکرد افق گشایی‌های جدید برای بهبود در روندها، اقدامات و برنامه‌های سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای شورای عالی مالیاتی دیدگاه ها، نقطه نظرات، مسایل، مشکلات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

کد خبر: ۱۹۱٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha