۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
کارخانه تولید بلوک و پانل مسلح بتنی با حضور وزیر کار افتتاح شد
در شهرستان مرند؛

کارخانه تولید بلوک و پانل مسلح بتنی با حضور وزیر کار افتتاح شد

مرند- مرحله نخست کارخانه تولید بلوک و پانل مسلح بتنی تبلکس شرکت صنایع خاک چینی ایران با حضور وزیر کار در شهرستان مرند مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش بازار، سید صولت مرتضوی وزیر کار با حضور در شرکت صنایع خاک چینی ایران که جزء شرکت‌های تابعه سازمان تامین اجتماعی (شستا) است گفت: این کارخانه با همت جوانان و متخصصان ایرانی و مشارکت کشور آلمان در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار و با هزینه ۷۱۰ میلیارد تومان و با اشتغال زایی مستقیم برای ۱۰۵ نفر با ظرفیت اسمی تولید روزانه ۱۰۸۵ مترمکعب بلوک به بهره برداری رسید.

وی افزود: این کارخانه بلوک‌های سبک مسلح را تولید و به بازار عرضه می‌کند که به دلیل سبکی وزن، عایق حرارت، عایق صوت، مقاوم در برابر زلزله و تسریع در زمان ساخت ساختمان، محصول جدیدی است که در بازارهای داخلی در حال استفاده است و از این رو می‌تواند سهم بسیار زیادی در زمینه ارزآوری برای کشور داشته باشد.

مرتضوی در ادامه سفر خود به شهرستان مرند در شرکت عالم آرا، تولید کننده لوله‌های GRP حضور یافته و از نزدیک مشکلات این افتتاح کارخانه تولید بلوک و پانل مسلح بتنی تبلکس در مرندشرکت را مورد بررسی قرار داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بازدید خواهان حل مشکلات این شرکت با برگزاری جلسه‌ای با سازمان تامین اجتماعی شد و افزود: متاسفانه این شرکت با مشارکت مردمی در شهرستان مرند احداث شده است و به دلیل سوء مدیریت به صورت نیمه تعطیل درآمده است که باید وزارت و شستا سریعا در این زمینه جلسه تشکیل دهد تا این شرکت را از بحران خارج کنند.

کد خبر: ۱۹۱٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha