۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
برف و باران خراسان رضوی را فراگرفت|جاده‌ها لغزنده است
به دلیل استقرار سامانه بارشی؛

برف و باران خراسان رضوی را فراگرفت|جاده‌ها لغزنده است

مشهد- بارش نخستین برف پائیزی صبح روز یک‌شنبه در مشهد موجب خوشحالی بسیاری از مردم و البته کندی تردد خودروها در معابر این کلان‌شهر شد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ با استقرار سامانه بارشی در استان، بارش‌های پراکنده به‌صورت برف و باران همراه با کاهش دما این استان را فراگرفته است.

در همین حال بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در حال حاضر در پی بارش‌ برف و باران در جاده‌های اصلی و فرعی در مناطق شمالی استان سطح این جاده‌ها لغزنده گزارش‌شده است.

بر اساس این گزارش بارش برف در جاده درگز-قوچان در محدوده گردنه تیوان و بزرگراه‌های باغچه - نیشابور در محدوده گردنه شریف‌آباد و تربت‌حیدریه - باغچه محدوده گردنه خماری و آزادراه باغچه - مشهد در محدوده پیچ ایرانسل سطح این مسیرها را لغزنده کرده است.

گفتنی است هم چنین بارش باران در جاده‌های قوچان، سبزوار، جوین، جغتای و نیشابور نیز رفت‌وآمد در این مسیرها را تحت تأثیر قرار داده است.

بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با استقرار سامانه بارشی در استان، بارش‌های پراکنده‌ای همراه با کاهش دما در مناطق شمالی استان خراسان رضوی به‌صورت متناوب ادامه دارد.

بنا بر این گزارش از اوایل صبح امروز، با ورود موج سامانه سرد، بارش برف در کلانشهر مشهد، قوچان، درگز و کلات آغاز شد و پیش بینی می شود به تدریج این سامانه دیگر نقاط استان را نیز فرا گیرد.

کد خبر: ۱۹۱٬۷۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha