۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
عملیات ساخت ۷ هزار واحد مسکونی در استان سمنان آغاز شد
در قالب طرح مسکن ملی؛

عملیات ساخت ۷ هزار واحد مسکونی در استان سمنان آغاز شد

سمنان- حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان از آغاز مراحل ساخت هفت هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد و گفت: سه هزار واحد از این بین متعلق به دامغان و سمنان است.

محمد حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره آخرین وضعیت مسکن ملی و با بیان اینکه ویلا سازی در شهر جدید ایوانکی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده است، ابراز کرد: هم‌اکنون یک هزار و ۵۳ واحد در شهرک جدید در دست ساخت هستند و عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی در دست شروع است.

وی با بیان اینکه در شهر سمنان و دامغان آماده هستیم عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی را آغاز کنیم، افزود: اختلافی بین استانداری و وزارت راه در کاهش طبقات وجود دارد که امیدواریم این موضوع در جلسه ای در تهران تعیین تکلیف شود و بتوانیم دو هزار واحد در دامغان و یک هزار و ۲۰۰ واحد خانه مسکونی در سمنان به زودی ساخته شود.

آغاز ساخت خانه در شهرک روزیه سمنان

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه عملیات ساخت یک هزار واحد نیز در شهرک روزیه سمنان عملاً آغاز شده و به صورت خودساز مردم زمین ها را دریافت و مسکن ها را می سازند، بیان کرد: در هر قطعه از اراضی این شهرک سه الی چهار نفر مالک حضور دارند و در حال ساخت خانه خودشان هستند.

در شهر سمنان و دامغان آماده هستیم عملیات ساخت سه هزار واحد مسکونی را آغاز کنیم

حمیدی با بیان اینکه در شهرک روزیه سمنان برای ۲۰۰ واحد پروانه ساخت صادر شده است، بیان کرد: در بقیه شهرهای استان سمنان نیز به صورت ویلایی زمین ها واگذار شده تا بتوانیم واگذاری اراضی برای ساخت مسکن ملی را با رغبت بیشتری از سوی مردم، همراه سازیم.

وی با بیان اینکه اراضی همچنین در حال آماده سازی است و متقاضیانی که واریز وجه داشته و زمین را دریافت کرده‌اند، می‌توانند عملیات ساخت را آغاز کنند، گفت: شهرداری‌ها نیز نسبت به صدور پیش پروانه و پروانه ساخت، همراهی لازم را خواهند داشت.

آغاز به ساخت مسکن ملی

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین با بیان اینکه در مجموع باید گفت ساخت بیش از هفت هزار واحد در استان سمنان آغاز شده است، ابراز کرد: در هفت هزار نفر واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی اولیه را داشته و واجد شرایط دریافت زمین شناخته شده اند.

حمیدی با بیان اینکه بیش از ۳۹ هزار نفر در استان سمنان واجد شرایط دریافت زمین برای مسکن ملی هستند که تاکنون فقط هفت هزار نفر واریز وجه اولیه را داشته‌اند، ابراز کرد: امیدواریم مابقی واجدان شرایط نیز واریز وجه را داشته و بتوانند زمین را برای ساخت دریافت کنند.

کد خبر: ۱۹۱٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حمید IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      زمین ویلایی بدید تا مردم خودشون کم کم بسازن ی بار به نفع مردم کار کنید چی میشه مگه
    • ? IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
      1 0
      زمین بدین با وام برای ساخت خودمون میسازیم زندگی داخل آپارتمان خیلی سخته