۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت
وزیر اقتصاد:

جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت

سیستان- وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات های امسال نیز با توجه به ظرفیت ماده ۱۶۵ قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهند شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری، احسان خاندوزی در حاشیه سفر به زابل اظهار داشت: در مورد رابطه با استقرار ایکس ری در مرز میلک که یکی از خواسته های فعالان اقتصادی است، اقدام لازم به عمل آمد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: جرایم سالیان گذشته اصناف و کسبه منطقه سیستان مورد بخشودگی قرار گرفت و مالیات های امسال نیز با توجه به ظرفیت ماده ۱۶۵ قانون مالیات از حداکثر تخفیف برخوردار خواهند شد.

خاندوزی افزود: در رابطه با رفع تعهد ارزی پیله وران نیز اقدام لازم صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به خشکسالی هایی که تنگنای جدی برای کشاورزان و دامداران داشته پیگیری بانک کشاورزی برای اخذ معوقات تا پایان سال متوقف خواهد شد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: با توجه به تصویب منطقه آزاد سیستان از سوی دولت هر زمان طرح تفصیلی و جامع آن آماده شود، دبیر خانه مناطق آزاد موظف به تحقق آن خواهند بود.

خاندوزی افزود:تلاش میکنیم تا مجموع درآمد های گمرکی در خود منطقه صرف شود و سعی می شود این امر در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیزتصویب شود.

کد خبر: ۱۹۱٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha