۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
من لایق بهترین ها هستم و آن ها به سمت من می آیند!

من لایق بهترین ها هستم و آن ها به سمت من می آیند!

من تصمیم گرفتم با تغییر باور و افکارم در مسیر موفقیت قدم های بلندی بردارم و اهدافم را عملی سازم، بنابراین در حوزه سودمند انواع برنج فعالیت خویش را آغاز کردم.

من تصمیم گرفتم با تغییر باور و افکارم در مسیر موفقیت قدم های بلندی بردارم و اهدافم را عملی سازم، بنابراین در حوزه سودمند انواع برنج فعالیت خویش را آغاز کردم. در این مسیر هموار و بهره مندی از راهنمایی های افراد موفق، موفقیت های چشمگیر و نتایج مطلوبی را کسب نمودم و توانستم در زندگی خویش تغییرات مثبت زیادی را ایجاد نمایم، در ادامه در مورد این حوزه پرسود بیشتر بدانید.

برنج طارم محلی معطر

ساده تر بگویم اگر از هر دو نوع برنج ایرانی محلی و برنج طارم محلی معطر پر محصول به طور مساوی در زمینی کشت کنیم در هنگام برداشت، برنج پر محصول تناژ بالاتری نسبت به برنج محلی بازدهی دارد .

همینطور که این دو نوع برنج ایرانی در کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند در کمیت نیز با یکدیگر تفاوت دارند.

برنج شیرودی، فجر و ندا از این دسته برنج ها هستند و برنج ایرانی گرده برنج ایرانی گرده شگلی با دانه هایی کوتاه دارد.

دانه هایی گرد و تو پر و کوتاه قامت‌ و این برنج ایرانی تپل در هنگام پخت قد نمی کشد و مناسب استفاده در مهمانی ها و مجالس نمی باشد.

اما به دلیل خوش عطر و طعم بودنش برای مصرف شخصی و روزانه مناسب و بسیار مقرون به صرفه است.

برنج ایرانی گرده مانند دیگر برنج های اصیل ایرانی طارم، صدری و پرمحصول در اسم های مختلفی در بازار به فروش می رسند.

برنج فجر هایلی

در واقع در کارخانجات، تمامی برنج ها را از جمله برنج فجر هایلی توسط دستگاه مخصوصی مورد تفکیک قرار می دهند تا به طور مناسبی سورت شده و در نتیجه تمامی نمونه های درشت نصیب مشتریان گرامی شوند.

لازم به ذکر است که برنج دارای مقادیر فراوانی ویتامین بی ۱۲، بی ۶ و سایر بوده است و می تواند به عنوان یک منبع مغذی موجب افزایش یادگیری و تقویت حافظه شود. تمامی افرادی که دچار زخم معده شده اند.

آنتی اکسیدان های موجود در برنج فجر هایلی می توانند سموم را از بدن دفع نمایند و در واقع تمام مواد مضر از بدن خارج شوند از طرفی وجود این آنتی اکسیدان های موثر می توانند سلامت قلب را شامل شده و منشا بروز تمام این امراض از بدن را دفع نمایند.

تمامی افرادی که دچار وزن نامناسب می باشند، این اطمینان را داشته باشند که مصرف صحیح برنج و نوع مرغوب آن می تواند آنها را در رسیدن به وزن ایده آل کمک شایانی نماید. IBS که با نام بیماری روده حساس و تحریک پذیر نیز شناخته شده است.

من لایق بهترین ها هستم و آن ها به سمت من می آیند!

برنج کامفیروز شیراز

از برنج های پرطرفدار در سطح ایران مخصوصا شیراز برنج کامفیروز شیراز شناخته شده که افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند، این محصول محبوب در شهرستان کامفیروز استان فارس کشت می شود.

از ویژگی های بارز این محصول که موجب شهرت آن شده، طبع گرم این نوع برنج است، پس علاوه بر ارزش غذایی، ارزش دارویی نیز دارد که سرانه مصرف آن را در کشور افزایش داده است.

در حال حاضر استان های گیلان، گرگان و مازندران سه قطب اصلی تولید برنج در ایران محسوب می شوند.

اما باید خاطر نشان کرد که برنج کامفیروز فارس به دلیل عطر دلپذیر، خوش پخت بودن و البته طبع گرمی که دارد باعث شده تا در صدر میزان خرید برنج قرار بگیرد و مشتریان ابتدا این نوع برنج را در لیست خرید خود قرار دهند.

من لایق بهترین ها هستم و آن ها به سمت من می آیند!

کد خبر: ۱۹۱٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha