۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
تجهیز ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات عملیاتی برای اجرای طرح زمستانی در همدان
شهردار همدان اعلام کرد:

تجهیز ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات عملیاتی برای اجرای طرح زمستانی در همدان

همدان - شهردار همدان از تجهیز ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات عملیاتی برای اجرای طرح زمستانی خبرداد و گفت: شهرداری ارائه خدمات بهتر به شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مانور عملیات زمستانی با حضور شهردار همدان، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان و مدیران شهرداری برگزار شد.

در این مانور که در اداره مدیریت بحران شهرداری همدان برگزار شد رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان ضمن تاکید بر اتخاذ تدابیر لازم در زمستان افزود: باید تدابیر قبل و بعد از عملیات زمستانی برای افزایش هماهنگی و ارائه خدمت مطلوب به شهروندان اتخاذ شود.

علی اکبر نظری خواستار مشارکت شهروندان در برفروبی شد و اظهار داشت: شهروندان می توانند با برف‌روبی مقابل منزل و مغازه خود، شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب به سایر نقاط شهر و شهروندان یاری کنند.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به حوزه حمل و نقل عمومی در زمان بارش ها گفت: تقویت حوزه حمل و نقل عمومی برای جابجایی مسافران و کاهش استفاده از خودروهای شخصی باید در دستور کار قرار گیرد.

استفاده از نمک در جلوگیری از یخ زدگی معابر به خاطر آسیب های زیست محیطی، بهداشتی و تخریب زیرساخت‌های شهری چندان توصیه نمی‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان در خصوص تبعات استفاده بی‌رویه از نمک در برف‌روبی عنوان کرد: استفاده از نمک در جلوگیری از یخ زدگی معابر به خاطر آسیب های زیست محیطی، بهداشتی و تخریب زیرساخت‌های شهری چندان توصیه نمی‌شود و شهروندان با پاکسازی منازل شخصی خودشان، کمک شایانی به شهرداری خواهند کرد.

شهردار همدان هم با بیان اینکه امیدواریم امسال شاهد بارندگی خوبی باشیم ،عنوان کرد: شهرداری همدان همانند سنوات گذشته با برخورداری از تجربه و آمادگی کامل در عملیات زمستانی، تحت مدیریت واحد ارائه خدمات بهتر به شهروندان را در دستور کار قرار داده است.

سیدمسعود حسینی به آمادگی نیروهای انسانی و ماشین آلات اشاره کرد و افزود: ۲۷۰ دستگاه ماشین آلات شهرداری و بخش خصوصی و ۵۰۰ نفر در موضوع برف‌روبی مشارکت خواهند داشت.

وی افزود: باید در استقرار ماشین آلات تجدیدنظر شود و اقدامات لازم برای شناسایی محل‌های مشکل ساز در زمان برف‌روبی صورت بگیرد.

حسینی خواستار تقویت آموزش شهروندی در عملیات زمستانی شد و عنوان کرد: رسانه ها با افزایش آگاهی و فرهنگ سازی در خصوص مشارکت شهروندان، شهرداری همدان را در برف‌روبی کمک کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان نیز با اشاره به هماهنگی و اتخاذ تدابیر لازم مدیریت شهری در زمستان عنوان کرد: یکی از موضوعات مشکل ساز در برف‌روبی مسایل ترافیکی و استفاده مردم از خودروی شخصی است که باید اتوبوسرانی و تاکسیرانی با قدرت وارد شوند.

حامد جلیلوند ضمن تاکید بر انعکاس اخبار خدمات برف‌روبی خواستار افزایش آگاهی و آموزش های شهروندی برای مشارکت مردم در زمان برف‌روبی شد.

کد خبر: ۱۹۱٬۱۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha