۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵
امحای کالاها و خودروهای لوکس خارجی و آمریکایی تملیکی
قائم مقام سازمن اموال تملیکی خبر داد؛

امحای کالاها و خودروهای لوکس خارجی و آمریکایی تملیکی

ساری- حجتی،قائم مقام سازمان اموال تملیکی گفت: برای اولین بار امحای خودروهای لوکس خارجی و آمریکایی همزمان با سالروز فرمان مقام معظم رهبری اانجام شد.

صاحب حجتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به دستور ریاست جمهوری برای اصلاح ستاد در تهران و شهرستان ها افزود: با اصلاح این ساختار اموال تملیکی با سرعت بیشتری تعیین تکلیف می شوند و در یکسال فعالیت تاکنون تعیین تکلیف اموال تملیکی رشد ۲۶۹ درصدی داشته است.

وی با اظهار این که تعیین تکلیف شامل استرداد، اعاده، فروش کالاهایی که از حیض انتفاع خارج می شوند، خواهد شد، گفت: ساختار سازمان نیز در دستور کار قرار گرفت و ادارات در سطح استان ها به ادارات کل ارتقاء یافتند.

صاحب حجتی با بیان این که برای اولین بار امحای کالاها و خودروهای لوکس، آمریکایی و خارجی همزمان باسالروز فرمان تاریخی مقام معظم رهبری انجام شد.

قائم مقام سازمان اموال تملیکی از راه های مهم مبارزه با قاچاق کالا و ارز را راه اندازی سامانه یکپارچه اموال تملیکی بیان کرد و گفت: اینن سامانه در ابتدای آذرماه راه اندازی و در به صورت مقدماتی در استان گلستان عملیاتی شد و به زودی در تمام مناطق کشور اجرایی می شود.

کد خبر: ۱۹۱٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha