۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
حدود ۲۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن روستایی وارد فاز اجرا شد
معاون بنیاد مسکن:

حدود ۲۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن روستایی وارد فاز اجرا شد

جودی، معاون بنیاد مسکن با اعلام اینکه در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی نهضت ملی در مرحله بهسازی و بازسازی قرار دارد میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده را ۶۰ درصد عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مجید جودی معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و مسئولیت بنیاد در اجرای طرح بهسازی و نوسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن روستایی اعلام کرد: در حال حاضر ۱۹۸ هزار واحد مسکونی روستایی در دست اجراست که عمده آنها از آبان ماه سال گذشته آغاز شده است.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میانگین پیشرفت فیزیکی واحدهای آغاز شده طرح نهضت ملی را در روستاها به طور میانگین ۶۰ درصد عنوان کرد.

جودی ادامه داد: با توجه به مصوبه ای که دولت در شهریورماه برای افزایش تسهیلات مسکن روستایی برای هر واحد به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان ابلاغ کرد بنیاد مسکن ۳۲ هزار نفر را برای دریافت تسهیلات معرفی کرد که یکهزار و ۸۰۰ نفر بعد از ابلاغ مصوبه کار احداث و نوسازی واحدهای خود را آغاز کردند.

گفتنی است، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن مسئولیت دارد تا سالانه ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در روستاها و شهرها اجرایی کند که ۲۰۰ هزار واحد آنها در شهرها و ۲۰۰ هزار واحد در روستاها هستند.

کد خبر: ۱۹۰٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha