۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید در استان سمنان پرداخت شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تولید در استان سمنان پرداخت شد

سمنان- تشنه دل، رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه شامل تولید و اشتغال در این استان به واحدهای تولیدی پرداخت شده است.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه نشست‌های ستاد رونق تولید و رفع موانع استان سمنان به صورت مستمر برگزار و تلاش داریم تا موانع پیش پای تولیدگران را احصا و برطرف کنیم، تاکید کرد: در آخرین نشست کارگروه رونق تولید استان مشکلات پنج واحد تولیدی اعم از کشاورزی و صنعتی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه عمده واحدهای تولیدی مشکل دار استان سمنان در بخش های نقدینگی، بازار، تامین اجتماعی، دارایی، شرکت‌های خدماتی، بانک ها و ... مشکل دارند، ابراز کرد: تلاش داریم با رایزنی بخش‌های مختلف و اعضای کارگروه رفع موانع، شرایط را برای تولید مهیا سازیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تبصره ۱۸ قانون بودجه شامل اشتغال و تولید یکی از بخش‌هایی است که به کمک ما آمده تا یاری‌گر صنایع و تولیدگران باشیم، تاکید کرد: ۱۲۰ درصد تعهدات تسهیلات تبصره ۱۸ در استان پرداخت شده است.

عمده واحدهای تولیدی مشکل دار استان سمنان در بخش های نقدینگی، بازار، تامین اجتماعی، دارایی، شرکت های خدماتی، بانک ها و ... مشکل دارند

تشنه دل با بیان اینکه استان سمنان نزدیک به ۲۰ درصد بیشتر از آن چیزی که تعهد داشته، تسهیلات تبصره ۱۸ را به واحد های تولیدی در بخش های مختلف صنعتی، معدنی و کشاورزی و .... پرداخت کرده است، ابراز کرد: این نشان از تلاش برای رونق تولید در استان دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در سراسر استان سمنان پرداخت شده است، بیان کرد: سمنان، استان پیشرو در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سراسر کشور بوده است که این نشان می‌دهد عزم جدی برای رونق تولید در استان وجود دارد.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه در ماه‌های اخیر بیش از ۶۰ واحد تولیدی راکد استان به تولید بازگشته و اشتغال نزدیک به دو هزار نفر را تثبیت کردند، گفت: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی ضمن تثبیت اشتغال فعلی، به ما کمک می‌کند تا بتوانیم اشتغال جدید را نیز در استان داشته باشیم.

کد خبر: ۱۹۰٬۹۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha