۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
قیمت کارتخوان سیار: کارتخوان ۱ میلیون تومانی هم داریم!؟

قیمت کارتخوان سیار: کارتخوان ۱ میلیون تومانی هم داریم!؟

قیمت کارتخوان سیارو ثابت با توجه به نوع و مدل آن متفاوت است و معمولا بین بازه ۱.۵ میلیون تومان تا ۷ میلیون قرار دارد.

به گزارش بازار، قیمت کارتخوان سیارو ثابت با توجه به نوع و مدل آن متفاوت است و معمولا بین بازه ۱.۵ میلیون تومان تا ۷ میلیون قرار دارد. قیمت انواع دستگاه پوز با توجه به آکبند یا استوک بودن، سیار یا ثابت بودن و همچنین ویژگی های آنها تغییر می کند. برای مثال دستگاه پوز اندرویدی که از بهترین دستگاه کارتخوان های بازار می باشند، بیشترین قیمت را دارند درحالی که قیمت دستگاه کارت خوان دسته دوم معمولا جزو کمترین ها محسوب می شود.

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه پوز می باشید، با مطالعه این مطلب می توانید حدود قیمت کارت خوان را متوجه شوید.

خدمات کارتخوان ایران شرکت فروش کارتخوان سیار و ثابت ارائه کننده انواع دستگاه کارتخوان به همراه گارانتی یک ساله و پشتیبانی دائمی می باشد . شما می توانید ازطریق تماس با کارشناسان فروش خدمات کارتخوان ایران (۰۲۱۲۸۴۲۵۷۱۰) ازقیمت دستگاه پوزمطلع شوید و با  ارسال مدارک اقدام به خرید کارتخوان سیار کنید.

برای مشاهده لیست قیمت کارتخوان سیار و ثابت میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک لیست قیمت: قیمت کارتخوان

قیمت کارتخوان سیار زیر ۱ میلیون تومان نیست

این را حتما در نظر داشته باشید که قیمت کارتخوان سیار زیر ۱ میلیون تومان در بازار وجود ندارد.شاید با خود فکر کنید که قیمت دستگاه کارت خوان دسته دوم کمتر از یک میلیون تومان می باشد در صورتی که چنین نیست.

 در حال حاضر اکثر دستگاه پوزهای موجود در بازار به صورت استوک به فروش می رسند و قیمت های ذکر شده مربوط به کارتخوان های استوک است.

قیمت دستگاه کارتخوان سیار رایگان یا به اصطلاح بانکی زیر یک میلیون تومان نمی باشد و شما باید برای دریافت کارتخوان بانکی مبلغ ۱ تا ۳ میلیون تومان بلوکه کنید.

 در حال حاضر یکی از نازل ترین قیمت ها مربوط به کارتخوان S۵۸ می باشد که از قدیمی ترین کارتخوان سیار بازار است و به صورت استوک به فروش می رسد. این دستگاه با وزن نسبتا بالا، سرعت تراکنش ۴ ثانیه ای، نمایشگر سیاه و سفید نیازهای اولیه پذیرنده را فراهم می کند. باطری کارتخوان S۵۸ نهایت می تواند تا چند ساعت شارژ نگه دارد.

قیمت پرفروش ترین کارتخوان های سیار بین ۲ تا ۳ میلیون تومان می باشد

معمولا قیمت دستگاه پوز سیار در محدوه ۲ تا ۳ میلیون تومان قرار دارد و شما می توانید بهترین دستگاه کارتخوان از لحاظ عملکرد را در این بازه پیدا کنید. یکی از پرفروش ترین کارتخوان سیار بازار دستگاه کارتخوان نیولند ME۳۱ می باشد.

برای مثال دستگاه کارتخوان نیولندME۳۱  یکی از جدیدترین دستگاه پوزهای سیار بازار است که با وزن کم، ابعاد کوچک، سرعت تراکنش کمتر از ۳ ثانیه توانسته به عنوان یکی از محبوب ترین دستگاه پوزهای بازار شناخته شود. در صورتی که تمایل دارید در مورد ویژگی ها و نحوه خرید کارتخوان نیولندME۳۱ اطلاعات بیشتری کسب کنید، به لینک زیر مراجعه کنید.

کارتخوان نیولند ME31

قیمت بهترین نوع دستگاه کارتخوان سیار معمولا بالا ۶ میلیون تومان قرار دارد

کارتخوان های اندرویدی به دلیل ویژگی ها و مزایای آنها مانند اتصال به وای فای و سیمکارت به صورت همزمان، لمسی بودن، پشتیبانی از بسیاری از بانک ها، قابلیت نصب بسیاری از نرم افزار های حسابداری و…. معمولا از بهترین نوع دستگاه کارتخوان سیار محسوب می شوند و بالاترین قیمت را بین دیگر دستگاه های پوز دارند.

کارتخوان اندرویدی به صورت آکبند به فروش می رسند که این مورد نیز یکی از دلایل بالا بودن قیمت این مدل از دستگاه پوزهاست.

یکی از بهترین کارتخوان اندرویدی، دستگاه i۹۱۰۰ می باشد. این دستگاه با باتری ۵۷۰۰ میلی آمپری، قبلیت اتصال به دو سیمکارت و وای فای به صورت هم زمان و همچنین صفحه نمایش تمام لمسی از محبوب ترین دستگاه پوزهای اندرویدی است.

قیمت کارتخوان سیار: کارتخوان ۱ میلیون تومانی هم داریم!؟

نحوه ثبت نام و خرید کارتخوان سیار

در صورتی که تمایل به ثبت نام و خرید و اطلاع از قیمت کارت خوان سیار دارید، می توانید با شماره درج شده تماس بگیرید. کارشناسان فروش خدمات کارتخوان ایران به شما لیستی از انواع کارتخوان سیار معرفی خواهند کرد.

شما می توانید با ارسال مدارک زیر سفارش خود را ثبت نمایید:

  • عکس از پشت و رو کارت ملی
  • عکس از صفحه اول شناسنامه
  • آدرس و کدپستی

شماره تماس خدمات کارتخوان ایران:   ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۱۰

کد خبر: ۱۹۰٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha