۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
قدردانی تشکل‌های چایکاران از عوامل موثر در تولید و خرید تضمینی چای در سال زراعی ۱۴۰۱

قدردانی تشکل‌های چایکاران از عوامل موثر در تولید و خرید تضمینی چای در سال زراعی ۱۴۰۱

تشکل‌های چایکاران از برنامه‌ریزی و اقدامات موثر وزارت جهاد کشاورزی و سازمان چای کشور در تولید و خرید تضمینی چای در سال زراعی ۱۴۰۱ تقدیر و اعلام رضایت کردند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، فرشید محبی مدیرعامل اتحادیه چایکاران غنچه‌های طلایی شمال کشور گفت: تمدید مهلت ۱۰ روزه خرید تضمینی برگ سبز چای در آبان ۱۴۰۱ که دغدغه بسیاری از چایکاران بود، موجبات مرتفع شدن مشکلات و رضایتمندی آن‌ها شد.

وی برنامه‌ریزی و اقدامات به موقع وزارت جهاد کشاورزی و سازمان چای کشور در تولید و خرید تضمینی برگ سبز چای را در راستای تأمین اشتغال پایدار و افزایش تولید محصولات کیفی و دستیابی به امنیت غذایی کشور موثر و قابل تقدیر دانست.

به گفته این عضو تشکل‌های چایکاران شمال، عملکرد سازمان چای در رشد و توسعه بخش به‌باغی و به‌زراعی باغات چای و نظارت و اجرای دقیق خرید تضمینی برگ سبز چای از چایکاران در سال زراعی جاری مثبت و موثر بوده است.

محبی تصریح کرد: امید است با توجه به اهمیت صنعت کشاورزی و حساسیت امنیت غذایی و آثار آن بر زندگی روزمره مردم، اهتمام و اراده جدی سطوح مختلف مدیریتی وزارتخانه موجبات بهبود وضعیت اقتصادی کشاورزی بخصوص چایکاران شود.

هادی امیدی یکی دیگر از مدیران عامل اتحادیه چایکاران کشور هم با اشاره به پایان برداشت برگ سبز چای و خرید تضمینی آن گفت: چایکاران استان‌های گیلان و مازندران توانستند با برداشت بیش از ۱۱۶ هزار تن برگ سبز چای موجب تولید بیش از ۲۶ هزار تن چای خشک در کشور شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت‌های وزارتخانه و سازمان چای در تولید و انجام خرید تضمینی برگ سبز چای اظهار امیدواری کرد؛ ادامه این روند مطلوب باعث ایجاد انگیزه در بین چایکاران و تولیدکنندگان و افزایش کمی و کیفی چای ایرانی در سال‌های پیش رو شود.

کد خبر: ۱۹۰٬۸۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha